Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
7221 besök totalt |
Klasser + bilar
Nu är det väl typ mindre än en månad kvar. Finns det nån lista som ni sandtäkt vilka bilar som ska gå i vilka klasser Det va tunt med anmälningar i PRO klasserna är set för det kan finnas plats över i då fall och som sagt villa kör i dessa klasser ? Lägg gärna in en specad lista här _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||
Men ingen som verkar sammanställt detta..
Nu lär det ju inte finnas nån plats kvar men Om det fanns skulle man ju kunna styra sitt bygge mot en klass det fanns plats _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||
Som "icke tävlande" skulle jag tycka det vore väldigt intressant att se dessa listor.
Iom att jag inte ska tävla i år har jag heller inte följt vilka klasser som uppstått, då det alltid har varit snack om regler och klasser. Vilka klasser finns, när/var ska det köras och vilka är anmälda? Det har väl inte växt sig så ohämmat så det skulle vara omöjligt att få fram detta? _________________ Nicklas Jäderlund |
||||
Fokus ligger på att få allt klart fram till Rudskogen 11 Maj.
Så tyvärr är detta inget som prioriteras just nu. Vill man bla se vilka klasser som finns och vart och när deltävlingarna ska hållas så är det naurliga att besöka hemsidan. www.timeattack.nu _________________ Kinnekulle : 54.0 Mantorp 1.19.4 Gelleråsen 1:08.2 3.4L supra mkiv Robin Antonsson |
||||
Re:
Har du ringt eller mailat Ralph ännu ? _________________ Kinnekulle : 54.0 Mantorp 1.19.4 Gelleråsen 1:08.2 3.4L supra mkiv Robin Antonsson |
||||
Nej varför skulle jag., min bil är inte klar jag vill bara veta mins options den dag den är klar. Vill inte sätta folk i arbete och prata strunt i tele eller i mail. Är många med mig som tycker samma sak.
Och önskar denna infon öppen _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||
Jag som ska tävla är också nyfiken på en lista så man vet hur illa man ligger till i rejsen
![]() Är man ![]() ![]() ![]() PS: Men jag fattar att det är mycket att göra för att driva runt serien. Läge att utöka gänget som driver serien med någon till? _________________ ![]() |
||||
Re:
Tjejen min har skickat in ansökan om att köra i Club challengen med vår 997 turbo men väntar på svar ännu..Lär ju va sten tufft som du säger.. ![]() _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||
Re:
Ja, jag räknar med att ha kul med att tävla mot ett antal ekipage med snarlika varvtider en bit ner i fältet. Pallplatser lär vara utom räckhåll i år. Men det är ju kul att försöka slå så många som möjligt av de som är snarlikt snabba liksom ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Hennes mål är tävla mot tjerna, på skoj alltså dom är 3 nu tror jag och 4 så fall om det finns plats för henne..
3 evos och 1 Porsche så fall Lite för mycket gatbil över denna men roligt för henne ändå _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||
Re:
Klockrent ju ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Re:
Blir samma tänk som du, det hon förlorar i kurvorn får hon ta igen på rakorna.. ![]() _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||
Re:
Jag missförstod kanske den ursprungliga frågan iom att jag inte hållt mig insatt. Men det var inte bara timeattack.nu:s rejs jag menar utan allt som ska hända i sverige. Men det kanske bara är timeattack.nu som kör tävling i dagens läge? ![]() _________________ Nicklas Jäderlund |
||||
Re:
BMW Sport Club kör Timeattack med samma SBF-upplägg fast annorlunda klassindelning. Sen blir det nog fler också. Landracing ska köra enstaka tillfällen vet jag med eget upplägg. _________________ ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
7221 besök totalt |