Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
3369 besök totalt |
2013-05-18 SLC Endurance / Gatbil / TimeAttack
Inbjudan SLC delt2 18 Maj Mantorp Park Vi bjuder in till deltävling 2 i SLC och gatbils/timeAttack körning. SLC racet kommer köras i 3 mindre race och gatbilskörningen kommer köras i 3 pass och avslutas med en ETT varvs timeattack final för dom som vill köra timeattack, timeattacken är öppen både för gatbil och racebil. kostnader: SLC Endurance 5h race 4500:- Gatbilskörning lördag 1200:- Transponderhyra 500:- Ej förbetald startavgift på bg + 500:- Klassindelning TimeAttack Kl.1 R-däck minimum 7kg per HK Kl.2 R-däck mindre än 7Kg på HK Kl.3 Slicks minimum 7kg per HK (obs karossbilar med tak) Kl.4 Slicks mindre än 7Kg på HK obs karossbilar med tak) Kl.5 Slicks med övriga bilar, även öppna Tidsschema Lördag 08.30 Förarmöte 09.00 - 11.00 Race 1 SLC 11.05 - 12.00 Gatbilskörning 12.10 - 14.10 Race 2 SLC 14.15 - 15.20 Gatbilskörning 15.30 - 16.30 Race 3 SLC 16.35 - TimeAttack singelvarv final. Anmäler gör ni här ... http://simplesignup.se/event/24407-s Välkomna Fredrik Skoghag SLC Racing |
||||||
|
||||||
|
||||||
3st helt nya bilar anmälda
plus att jag iaf hört rykten om att stötdämparexperten har med sig sin bakhjulsdrivna supergolf.... så det ser ut som en kul i helg i mantorp...... ps .... även ni reguljära får anmäla er på anmälningssidan.... även om ni vet att ni alltid får plats så är det trevligt som arrangör att få anmälningar. |
||||||
Re:
Jag kanske kan lyckas köra Mantorp i Pegga, Supergolf, Kebab och lillcittra samma dag? ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
låter som en bra plan.... och så kan du få åka snöre bakom Landrover med ![]() ![]() ![]() |
||||||
av dom nya bilarna är 2 av dom gamla SLC tävlande ..... juniorerna från VW Motorsport teamet .... som kommer med en golf och en jtcc bil..... nya teamet är en pegga....
|
||||||
Re:
Snöre finns ![]() Magnus, Efter lååånga rakan svänger det åt höger ![]() ![]() ![]() Kanske är tur att jag jobbar.... och det är några andra Land Rover vänner som kommer ![]() _________________ Fredrik Becker Åker bana med en bil med 122 hästar, och 2.500kg. Då ofta med en räserbil i bogserbandet ![]() |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
3369 besök totalt |