| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Erbjudes: Transportservice Schyssta Klubben (TSK)
|
17 besök idag (304783 totalt) |
|
Eskilstuna till Skåne någon? - Behövs ej mer.
Behövs: En transport från Eskilstuna till Skåne, eller i alla fall till de gamla danskkolonierna: Skåne, Halland och Blekinge, så kan jag möta eller ev. hämta där (Max ca 10 mil från Lund). Finnes: Skrymmande men relativt lätt gods såsom, insugshus med slangar, intercooler med luftstyrningar i plast, plus lite annat smått och gott. Det är originaldelar som ska återbördas till bilens nya köpare. Ersättning kommer vi överens om tillsammans. När? Gärna så snart som möjligt, men från nu och till Mars. Kontakt via PM först. mvh Goran _________________ Goran Obradovic Club Alfa Romeo |
||||
|
Jag skulle ev. behöva att få hjälp av någon att hämta ut en svets på tisdag den 5/2 strax utanför Borås. jag har fått förhinder och kan inte hämta ut den under dagen. Tiden som den kan hämtas är mellan 09.00 och 13.00. Jag kommer ner från Linköping på kvällen så den behöver inte förvaras någon längre stund. Storleksmässigt tror jag det krävs en kombi.
Hör av er via PM ifall ni känner er ha tiden till att hjälpa mig. Kan självklart lämna en slant som tack för hjälpen.. _________________ /Mikael Olofsson Lancia Delta Integrale EVO -91(Såld) Lancia Delta Integrale EVO -92 Repsol (Projekt) |
||||
|
Hej, jag har köpt en bil i Finspång som jag ska få levererad hem.
Jag bor i Munkfors 6 mil norr om karlstad. Han kommer troligtvis köra Finspång-Örebro-Karlskoga-Kristinehamn-Karlstad-Munkfors. Transporten kommer åka tom hem så om nån vill ha nått stort transporterat på tillbakavägen (totalvikt max 3200kg så kan ni hojta till. Priset kommer ligga på ca 1500kr för hela sträckan(enkel resa). Transporten kommer ske nästa helg (16 feb). Är det nått ni undrar över är det bara att hojta till. Det går nog även att ordna transport längre sträcka mot tillägg. 60kr/mil. Mvh _________________ Erik Berggren |
||||
|
Hej
Har en uppsättning 17" fälgar med däck som jag skulle behöva få ner till Skåne ifrån GBG. Helst till Kristianstad trakten men kör gärna och möter upp elr hämtar på andra platser. Fälgarna står hos min bror som är pappaledig så går att hämta lite när som! // Simon _________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se
Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
||||
|
4 hjul från västerås till stockholm
Nån som åker västerås/stockholm och kan ta 4 17x8 fälgar med däck med sig? Kan behöva mellanlagras då jag är borta över påskhelgen. Kan samtidigt erbjuda transport tjänst imorgon stockholm-markaryd-hässleholm-kristianstad-simrishamn och omvänt på annandag påsk. Har en "sportkombi" som är halvfull... _________________ Tord Ringenha11 |
||||
|
Re: 4 hjul från västerås till stockholm
Ska det skiftas däck på dom.....annars kan dom tas imot i Karlstad också....om dom nu är till racebilen. _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
|
Re: 4 hjul från västerås till stockholm
Det ska inte skiftas däck och det är till racebilen. _________________ Tord Ringenha11 |
||||
|
Biltrailer (1500 kg tot.vikt) kommer att gå tom från Sörmland (Trosa Nyköpings-området) till Skåne (Kristianstads-området).
mellan 6-8 maj Någon som behöver en transport? Kristian Jonsson 044 51003 0704959190 kkj@bikab.net _________________ Kristian Jonsson |
||||
|
Ingen som åker Göteborg - Trelleborg/Malmö i veckan?
Catback till en Mx5 120*45*35. *löst* _________________ Chriss Rice Mazda MX-5 Roadsport C #61 https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=74270 Opel speedster https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=113779 |
||||
|
Åker Varberg ---> Linköping med tom släpkärra runt onsdagen den 26e ifall det är någon som vill ha någonting fraktat.
_________________ /Mikael Olofsson Lancia Delta Integrale EVO -91(Såld) Lancia Delta Integrale EVO -92 Repsol (Projekt) |
||||
|
_________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||
![]() |
SÄLJES
Erbjudes: Transportservice Schyssta Klubben (TSK)
|
17 besök idag (304783 totalt) |