Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (8579 totalt) |
Det var en rolig dag
![]() ![]() Det var jag som körde den stora 2tons Audi S8/RS8 "limon" Mina stackars Federal däck fick ett hårt liv särskilt när min ABS krånglade så det blev lite låsta hjul då o då.. Sen gick den inte som den skulle första passen = gick i nödläge men efter att startat datorn o raderat felkoder så blev det helt plötsligt en ny bil ![]() http://www.youtube.com/watch?v=KZxGL Så tills nästa gång hoppas jag att ABS'n e fixad samt att jag hunnit kastat ur skinn fåtöljerna, baksätet o lite mattor samt satt i 2 race stolar istället. Här en bild i depån med min RS8 närmast kameran: ![]() _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||
Re:
Din Audi skjuter på fint. Låter rätt gött oxå ![]() _________________ Erik Fornå BMW M3 E46 2003 (SÅLD) |
||
Klipp från första passet med mycket bilar på banan. Ser att jag måste skärpa mig att inte köra över den heldragna linjen vid start/mål. Tur att LMS crew har koll på läget vid utsläppen.
[/quote] _________________ Erik Fornå BMW M3 E46 2003 (SÅLD) |
||
ingen som har film eller bilder på min Audi när jag klippte gräs
![]() Skulle vara kul att ha bakifrån bilder o lägga in i den filmen från sista passet så jag väntar med att göra klart nästa film tills någon hört av sig med bilder,film.. _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (8579 totalt) |