| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Elitracing (åskådarracing)
F1 2013
|
69217 besök totalt |
|
Re:
VAR hittar du WEB-tv från SKY och kostar det? _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
|
Googla First Row Motorsport, då kommer du in på en sida där du kan se F1 och annat. Jag varnar dock för en del Pop Ups i början och en sämre kvalité om man jämför med Betal Tv, man får oftast kolla i Youtube format på sånt. Men whatever, duger för mig eftersom jag inte kan se varje F1 lopp ändå
Finns massor av andra gratis steamingar som är snäppet bättre som jag kollat ibland också, men kommer inte på vad de heter. Man kan googla typ: Live stream f1, så kommer det upp mer eller mindre bra "speglar". Vill passa på att rekommendera en Gratis App till Iphone, supercool App som visar grafiskt bra förändringar i loppet, varvtider etc etc. Måste ju ha den när man jobbar helg ibland Heter F1 2013 Live24.
Man kan följa loppet riktigt bra i den. _________________ Tomas Berg "Faster faster faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death" |
||||
|
Vad är det för fel på Viaplay? Funkar idag klockrent, bra bild och bra med sändnigar.
|
||||
|
Re:
+1 ... och ska definitivt gynnas tycker jag... och visas utåt sett att motorsport är attraktivt att sända.. så dom inte får för sig att sända mer fotboll
|
||||
|
Re:
|
||||
|
Re:
Kommentatorerna. Brundle Sky & BBC ör helt överlägsna. Känns lite B över de svenska , inget illa ment. Men de stora kanalerna har riktigt kunnande. _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
|
_________________ Martin Öberg
|
||||
|
Re:
Han måste verkligen ha ledsnat på F1. Tycker nog han har mer att ge och borde kunna få in foten i ett annat toppstall.
|
||||
|
rysligt spännande de sista 5 varven
stort minus för däcken plus för Vettels stopp. Bli mer spännande i toppen då
Men vart fan kom Jihde ifrån *suck* _________________ Jonas Zetterman Västerås Sonens Race Insta https://www.instagram.com/philiptangerstad63/ |
||||
|
Försökte se detta på viaplay i min surfplatta.
Går inte att använda viaplay-appen längre eftersom den inte är kompatibel med videoformatet. Försöker uppdatera appen, då är den nya versionen inte kompatibel med surfplattan. Försöker se det i webläsaren på viaplay.se. Då blir det bara svart skärm och inget händer. Känns underbart att dom höjde månadsavgiften för att man ska få viaplay på köpet. Det löste sig ändå eftersom man kan välja och vraka bland engelska streamade sändningar helt gratis. _________________ /Mathias Cardevik
3:a BMW Cup Modifierad 2013 & 2015 samt Standard 2011 & 2012 |
||||
|
Re:
Vissa konspiratörer har påpekat att det skulle bli lättare för webber att komma ikapp om vettels bil skulle hamna ivägen och utlösa en safetycar situation _________________ /Mathias Cardevik
3:a BMW Cup Modifierad 2013 & 2015 samt Standard 2011 & 2012 |
||||
|
Re:
Snarare teamen som kör däcken med däckstryck utanför specifikation, och monterar däcken så de snurrar åt fel håll. Eller? Trist för Pirelli som får ta smällen. De ville ju dessutom byta däckskonstruktion redan till förra racet, men det blev minsann nedröstat av teamen. Så återigen, vem är det egentligen som skall skämmas? Knappast Pirelli, egentligen. |
||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
F1 2013
|
69217 besök totalt |