Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2004-05-25 ÖSK banträff nr. 3
3228 besök totalt
Jörgen Trued
Stockholm
Här sen Apr 2004
Inlägg: 40


Trådstartare
En relativt torr asfalt i Mantorp. Regnmolnen släppte bara lite regn. Som vanligt en trevlig kväll. 3 snurrningar men vad jag så så verkade inget gått sönder. Det verkar som lastväxlingen innan chikanen skördar mest snurringar på våra träffar.

_________________
Jörgen Trued
www.saabsunitedhistoricrallyteam.com
Citera
nailhead
Finspång
Här sen Apr 2003
Inlägg: 1320



..mycket åka blev det även om det var snorigt en liten stund när det småregnade!
Jösses vad det skrek i bromsarna när man körde på halvfart i halkan men ändå kul o lärorikt att hålla bilen på banan även då.

Vad åkte Jörgen Trued för bil då?..känner inte igen så många ÖSK:are ännu

_________________
Anders Larsson
Porsche 997 GT3 Club Sport
Citera
Jörgen Trued
Stockholm
Här sen Apr 2004
Inlägg: 40


Trådstartare
Vad åkte Jörgen Trued för bil då?..känner inte igen så många ÖSK:are ännu[/quote]

SAAB så klart! 9-5 "NordicHirsch" (300+ hk & 460Nm thumbs up ) & Sonett 68 (65 hk)
Övertalade en kollega på FOI att köra 9-5:an till Mantorp. Det häftigaste han kört. (han kör Z3 )

_________________
Jörgen Trued
www.saabsunitedhistoricrallyteam.com
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41392

Forumägare
Forumägare

Jag var på väg ner till Jönköping från Stockholm för att hämta min BMW. Kom på att jag kunde svänga in o säga hej lite snabbt på vägen ner (bra med pauser i bilåkandet sägs det ju )

Tog tillfället i akt och åkte slalomen två varv med bilen jag åkte ner med, en Golf 1,6 snik snik snik. Betydligt vettigare än man kan tro den där bilen! Men i ratten får man inte mycket info

Så ni som undrade vad det var för någon tok som satt i en mörkblå Golf o hälsade med en glad vinkning.... det var bara jag

_________________
Magnus Thomé
Citera
nailhead
Finspång
Här sen Apr 2003
Inlägg: 1320



Vad är väl slalom Magnus när det finns s u p e rG..Swoooosch--> :woot:

Har inte kollat in ÖSK's slalom alls faktiskt men såg att det nästan var fler bilar där än i bandepån ett tag

_________________
Anders Larsson
Porsche 997 GT3 Club Sport
Citera
Magnus K
Linköping / Vikingstad
Här sen Jul 2003
Inlägg: 3873



Hmm... Får man testa slalomen med 9-3an kanske? Nä, i brist på fungerande 924 fick jag köra 9-3 på Sviesta i måndags. Nästan samma sak men ingen slalom och överhettade frambromsar.

Hade funderingar på att åka förbi igår också men tröttheten tog överhand och sängen släppte mig inte på hela kvällen!

/M

_________________
Magnus Karlsson, Scott Genius 750
The older I get, the faster I was...
Citera
Eftersnack
2004-05-25 ÖSK banträff nr. 3
3228 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande