| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Spontanrace Måndag 31 maj kl 14.00 - Prototype C
|
2493 besök totalt |
|
|
|
|
|
|
|
Kul race,Kavic var absolut snabbast och startade i pole men jag hade flyt i starten.Kavic kom sen upp nästan jämsides men gentleman som han är så släppte han av och blev avkörd i stället.Sen hade jag en avåkning men lyckades hålla ihop tills målgång så jag fick vinna iaf ett race.Niklas hade strul med datorn men vi kommer att gasa igen hoppas jag
|
|
Japp det kommer vi säkert!
Det var min MOMo Racing-ratt som gav sig. Jag har det kända felet med att gasen hänger sig och bara går upp till ca 60-70% av max. Tror att jag hittat en lösning på det dock. Sen så betedde sig datorn lite struligt, men det fixade sig det också. Protoype C-bilarna är verkligen skitkul att köra! Har ni testat den nya Wankeln Mazdan? Jävlar vad den går på rakorna, men svårkörd som bara den...läckert ljud har den också. Den ingick i SP1 och återfinns i 1991-års säsong. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
Tråkigt Niklas men hoppas det ordnar sig.Ska testa Mazdan nu...F1RST ligger nere för tillfället
|
|
|
|
Tyckte det var jätteskoj så hoppas på fler tillfällen, har inte inte kört online sedan GTR-serien och det var ett bra tag sedan men har fått blodad tand igen.
Tänkte bara kolla om någon vet hur jag ändrar vyn i bilen, som det är nu så syns inte backspeglarna om jag väljer Pegeoutbilarna. /Andreas |
|
Kul att köra med er alla...och tyvärr Andreas så har jag ingen aning om hur man ändrar
|
|
Samma här, o jag har inte heller en aning om hur man ändrar det ,Jag har inga backspeglar på Pegeoutbilarna, Jag kör lyckligt ovetande om vad som sker bakom mej hehe,I starten har inte fn tid att kolla med bakåt vyn.
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
|
He he Kavic...själv kör jag med hela bilen framför.Har alltid gjort så i alla sorts bilspel så jag fortsätter med det
|
![]() |
Racingsimulatorer
Spontanrace Måndag 31 maj kl 14.00 - Prototype C
|
2493 besök totalt |