Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
GPL-problem!
1 besök senaste veckan (1617 totalt)
Micke Holmström
Täby
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1271


Trådstartare
Finns det något sätt att komma ut på banan igen och eventuellt även på rätt köl igen om man gjort desperata försök att ändra landskapet runt ringen?
Tidigare har avåkningarna mest berott på min oförmåga att lära in banan men när jag igår kväll fick en tryckare bakifrån av en "mottrafikant" lackade jag rejält. Måste man verkligen börja om från depån?

Finns det något sätt att, i bilden, se en tydligare växelindikator än den lilla kulissen längst ner som endast syns när ratten hålls rak?

_________________
Mvh Micke Holmström aka Vitakadetten
Längtar tillbaka till ringen!
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41552

Forumägare
Forumägare

På A svarar vi "shift - R" och på B svarar vi ja men det är lite krångligt, men du lär dig utan jag lovar thumbs up !

_________________
Magnus Thomé
Citera
Micke Holmström
Täby
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1271


Trådstartare
Magnus Thomé skrev:
På A svarar vi "shift - R" och på B svarar vi ja men det är lite krångligt, men du lär dig utan jag lovar thumbs up !


Tack! Jag tror iofs att jag testat det men jag kan möjligen ha slagit till fel tangent i ilskan.

Ber att få återkomma.

_________________
Mvh Micke Holmström aka Vitakadetten
Längtar tillbaka till ringen!
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41552

Forumägare
Forumägare

Shift-r fungerar i de kortare racelängderna. T.ex. int short o så. Kör du the full monty med riktig längd på racet så fungerar inte shift-r...

_________________
Magnus Thomé
Citera
Micke Holmström
Täby
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1271


Trådstartare
Jag har inte kört nåpgra långa race än, min teori är att man skall lära sig krypa innan man försöker gå...

Skall det funka även på träning?

_________________
Mvh Micke Holmström aka Vitakadetten
Längtar tillbaka till ringen!
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41552

Forumägare
Forumägare

Absolutemang!

_________________
Magnus Thomé
Citera
Thomaso
Solna
Här sen Jan 2003
Inlägg: 659



Blir inte klok på det här spelet, det är så att det fungerar om jag instalerar det på min win me partition, men om jag instalerar på min win 2k pro partition funkar det ej, däremot kan jag köra det från win 2k om jag kör det från instalationen på win me partitionen. Varför funkar det inte att köra under win 2k?

_________________
Thomas Tegbäck
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41552

Forumägare
Forumägare

HOOPoo skrev:
Blir inte klok på det här spelet, det är så att det fungerar om jag instalerar det på min win me partition, men om jag instalerar på min win 2k pro partition funkar det ej, däremot kan jag köra det från win 2k om jag kör det från instalationen på win me partitionen. Varför funkar det inte att köra under win 2k?

sök på www.racesimcentral.com gpl forum. det har varit uppe där förr men jag minns inte vad som gällde.

_________________
Magnus Thomé
Citera
Racingsimulatorer
GPL-problem!
1 besök senaste veckan (1617 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande