Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12 >> 23399 besök totalt |
Jag tror att de båda heaten slås ihop. Jag pratade med Ulf igår och enligt honom måste varje förare genomföra 2 var. Vet inte hur de gör om man får tekniska problem. Kanske får man dispens och starta ändå? Vore ju lite surt att packa och åka hem innan racet startat... _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||
Pratade med Lindén under eftermiddagen - det var något elektriskt mankemang. Förhoppningsvis är det fix nu till kvällskörningen! Hmm, jag förstår inte riktig filosofin bakom Auto Motor & Sport bilen. Varför ta en turbomatad obeprövad Volvo med framhjulsdrift för ett långlopp på Ringen? Är inte det att be om trubbel? Dessutom hamnar i en av de allra högsta klasserna med stenhård konkurrens från proffsteam. Vad jag förstår är två av chaufförerna dessutom nybörjare på Ringen. Oddsen kunde vara bättre. Nåväl, kul att man satsar i all fall så man får önska lycka till! _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||
Håller verkligen med - snyggt kört! Kan ju bli riktigt skoj det här! :-) _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||
Ser att Podium är flitigast av alla när det gäller antal körda varv. Ett gott tecken!
Göransssons team håller god fart! Volvon verkar ha väldigt ojämna varvtider. Är det bara du och jag Lennart som följer det här?? _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||
en annan ska springa över till tjejen imrogn och kolla på TV!!!
Haken är bara att hon tror jag kommer över för att träffa henne ![]() |
||
Tyvärr har jag inte DSF
![]() Ser ut som om det kommer att bli en en hel de regnskurar under racet. Måste vara jättesvårt med däckvalet. Väljer du fel så har du ju en låååång resa innan du kan gå i depån igen... _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||
Nu finns det bilder på Mike Frisons site, från träningen. _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||
Här är en bild på Podiums Porsche som följer en Honda. http://www.nurburgring.de/eventdetai Jag var just i kontakt med Ulf - bilen gick bra men kopplingen rasade i går kväll. De byter nu. De var väl inte så där jättenöjda med den sin 33:e plats. Målsättningen är ju att hamna bland de 10 bästa totalt i racet. _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||
Jo det måste vara Johan & Co. De körde CHC i torsdags. Det är någon form av "racing" där man skall köra på idialtider osv. Johan var jättenöjd med bilen och de hade haft väldigt skoj. Själva tävlingen gick inte så bra eftersom Johan missade att man skulle svänga höger vid T13 på sista varvet så han fick ta ett extra varv... ![]() Tror att han såg det mest som träning inför nästa VLN. _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||
Stämmer. Vi (eller Johan helt ensam) körde Castrol Haug Cup i torsdags. Vi verkar dock inte ha samma åsikter som arragören om hur reglerna ska tolkas. ![]() ![]() ![]() _________________ Anders Dauner |
||
Dom är 207:a på kvalet med tiden 11,12 min. ![]() Här kan du läsa om alla tider. http://adac.24h-rennen.de/ _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12 >> 23399 besök totalt |