Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2004-06-06 PCS Kinnekulle
<<   1, 2, 3
4 besök senaste veckan (9224 totalt)
Daniel Nihlén
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1347


Trådstartare
VincentM skrev:
Anders Larsson skrev:
VincentM skrev:

Stop there you are making me blush


Jaå nu får det vara slut med fjäsket..tvätta bilen till Knutstorp så slipper vi se den så skitig


No way it's my trademark, the club's dirties car


PS - I won't be there on sunday but the day before


Du kommer att bli avstängd från nästa banmöte om din bil är så smutsig igen!!!!

_________________
Daniel Nihlén
Porsche 964 C2 såld...
PCS 8040
"Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche
Citera
CI

Här sen Dec 2002
Inlägg: 566



RS Patrik skrev:

En förklaring, inte en ursäkt, till att det ngt långsamt är precis som Staffan tidigare sagt, att bilen håller på att köras in. I fredags när jag hämtat bilen och kört hem hade bilen gått cirka 20mil. Under lördagen när jag körde upp till hotellet hade den gått cirka 60 mil. Inkörnings sträckan är minst 100 mil. När jag väl var hemma hade den gått 120 mil, så nu är den inkörd. Den fick "sträcka" ut lite på vägen hem, och den kändes i den hastigheten (vill inte säga hur snabbt ) mycket stabil. På söndag är det Knutstorp, men jag kommer nog inte att varva helt ut till 8200 rpm då heller, men det kommer att varvas mer är till 5-6000 rpm som det blev under inkörnings perioden.


Jag är imponerad av att du klarade att behärska dig och inte pressa vagnen på banan. Hade jag varit i samma sits så hade jag aldrig åkt till bankörningen eftersom jag vet att jag aldrig skulle ha klarat av att behärska mig och min högerfot som du gjorde. Imponerad!
Citera
Eftersnack
2004-06-06 PCS Kinnekulle
<<   1, 2, 3
4 besök senaste veckan (9224 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande