Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Foruminfo/frågor
Posträknare vara eller inte vara??
1485 besök totalt
DTM
Stockholm
Här sen Dec 2002
Inlägg: 75


Trådstartare
Tack för ett trevligt och bra forum.
Eftersom detta ställe är seriöst och bra så vill jag inte se att det förstörs som många andra forum.

Undrar bara lite ang posträknare är det bra eller inte?
Fyller den en bra funktion, är det en kul grej, spelar det någon roll hur många posts man har?

Personligen så brukar man rätt snabbt på ett forum se vilka som vet vad dom pratar om och andra som bara kommer med en massa blaj för att få mer posts så folk tror att dom är något.

Kan man inte ha en räknare som bara användaren själv kan se så slipper man en massa skit posts. För det kan ju vara kul för en själv att se hur många posts man har kanske.

_________________
Dan Man
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41417

Forumägare
Forumägare

Ärligt talat så tror jag inte vi har någon öht på forumet som postar för räknarens skull... Vi har några som är väldigt aktiva (kanske ibland med lite korta glada "onödiga" inlägg men oftast med seriösa inlägg (jag tillhör tex den skaran )) som garanterat skulle posta precis lika mycket även utan räknare.

Se det som en mätare på hur länge folk vart på forumet, man ser om någon är nyanländ och om någon hängt med länge....

_________________
Magnus Thomé
Citera
DTM
Stockholm
Här sen Dec 2002
Inlägg: 75


Trådstartare
Magnus Thomé skrev:
Ärligt talat så tror jag inte vi har någon öht på forumet som postar för räknarens skull... Vi har några som är väldigt aktiva (kanske ibland med lite korta glada "onödiga" inlägg men oftast med seriösa inlägg (jag tillhör tex den skaran )) som garanterat skulle posta precis lika mycket även utan räknare.

Se det som en mätare på hur länge folk vart på forumet, man ser om någon är nyanländ och om någon hängt med länge....


Låter bra det
Tycker själv också att det är trevligt att se vilka som har varit med länge, men efter ett tag så kan man inte se det längre. Kolla på t.ex. zatzy

Tyvärr så tror jag att när forumet blir större så kommer det mer blaj från mindre seriösa användare.

_________________
Dan Man
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41417

Forumägare
Forumägare

DTM skrev:
....
Tyvärr så tror jag att när forumet blir större så kommer det mer blaj från mindre seriösa användare.

Det vill vi inte, så då kommer farbror forumpolisen
(det är jag det )

_________________
Magnus Thomé
Citera
Foruminfo/frågor
Posträknare vara eller inte vara??
1485 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande