| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Anmälan öppnad för Time Attack deltävling 5 21/9 2014
|
3873 besök totalt |
|
Denna gång är det Kinnekulle som gäller för BMWSC Time Attack Weltmeisterschaft 2014. Vi kör hela banan, fri omkörning, och enbart fartreducering i form av koner i slutet av start/mål innan bron. TA för Standardbilar (SBF/ETL) och BMWSC-medlemmar. Anmälan: http://www.bmwsc.com/website1/1.0.1. För mer information: http://www.bmwsc.com/website1/1.0.1. Välkomna!
_________________ BMW MC-klubben |
||||||
|
Nej Måns, inte gjort nått denna gång...bara oinspirerad
Men kommer dit å sparkar däck...å koner! Visst, Vice G.TA låter lagom
_________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack
Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||||
|
_________________ BMW MC-klubben |
||||||
|
Många goda råd boys, tack
Tror jag kommer igen nästa år...men kanske redan till Knutan! Johan: Bilen har ju fortf. titeln TA Weltmeister Gruppe Überschallgeschwindigkeit...ett tag till iaf.
Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||||
|
Re:
||||||
|
Re:
Håller du på att uppgradera den gula? _________________ Ulf Sanden |
||||||
|
Re:
Njo, det kan man väl säga...vill ju på med ny bakvagn å diff! Men tvekar lite då det eg. borde vara ett vinterprojekt! Vi får se om motivationen hittar in i mitt garage till Knutan... _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack
||||||
|
Re:
Så tänkte jag med innan, men nu kunde jag inte låta bli i alla fall. Fast lite enklare byta bara drev och pinjong! Kör hårt kanske blir några stycken på knutan? _________________ Ulf Sanden |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
3873 besök totalt |