Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 3 besök senaste veckan (56444 totalt) |
Tjonga in här under tiden: http://rfactor.net/web/rf2/rfactor2-
Ladda ner och kör demot.. Såvitt jag vet är det bara rF2 som har ett gratisdemo, så varför inte ta ner och prova. (har du bra kräm i datorn, aktivera HDR) _________________ Stillastående: Porsche 928 "927'an" Också stillastående: JVD Shrike 62 /Johan Jaurelius |
||
Det är onekligen snyggt. Ska bli intressant att se hur det är att köra.
http://www.virtualr.net/project-cars _________________ Martin Öberg ![]() |
||
Jag har köpt det, tyvärr har även köpet sammanfallit med ett sommarstugeköp...
![]() Hunnit köra lite dock och det är riktigt trevligt, välgjort och riktigt svårt om man stänger av allt vilket jag gjort. Kommer köpa en ratt till hösten för att få lite känsla på det hela. Absolut köpvärt dock blev jag inte särskilt imponerad över karriärlägen MEN jag har bara kommit till gokartsdelen vilket inte är särskilt upphetsande. _________________ Robert Gladh |
||
Fick hem det i lådan på releasedagen,
blev grymt imponerad av känslan och grafiken, men desto mindre imponerad när inte min Logitech G27 stöds och inte går att använda ![]() Jag ska titta efter andra rattar men tvivlar på att jag hittar någon som verkar hälften så bra ![]() _________________ Johan Lindström Golf GTI 16v -1987 Sharan 2.0 Tdi 4M GT -2018 |
||
Re:
Märkligt, min G25 funkade direkt utan att jag behövde ställa in nåt alls. _________________ ![]() |
||
Re:
Missade att det gäller PS4, och det verkar snarare vara konsollen som saknar stöd och inte spelet efter sökande i ämnet. _________________ Johan Lindström Golf GTI 16v -1987 Sharan 2.0 Tdi 4M GT -2018 |
||
Råkade ut för samma elände, playsataion4, project cars och sedan fungerade inte Logitech ratten... Det finns en adapter att köpa, den kostar dock 1200kr... Annars är den en Fanatec ratt och logitechens pedaler som är lösningen, om nu inte Sony och Logitech kan lösa sin problem. Surt som faen...
_________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
||
Jag har kört endel Project CARS nu. Det är endel buggar här och där, men överlag funkar det bra.
Tycker däcksfysiken verkar lite lustig och har inte lyckats få ner inputlaggen. Men jag tycker spelet är riktigt kul. ![]() Här kommer en halvtöntig film där jag jämför med Assetto Corsa och GPL. ![]() _________________ ![]() |
||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 3 besök senaste veckan (56444 totalt) |