Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
Inför träffar 2015-09-12 G3racingteam/LMS Crew Test & trackday Sviestad | 1, 2 >> 11461 besök totalt |
Hej hopp!
G3racingteam anordnar en heldag med test & trackday i sammarbete med LMS Crew. Både tävlingsbilar och "vanliga" bilar är välkomna. Datum: Lördag den 12 september Tid: Banan öppnar 09:00 och stänger 17:00. (Mycket med körtid!) Lunch: Mellan kl 12:00-13:00. Banan är öppen även under lunchen. Vi grillar hamburgare. Pris: 1000 kr. Betalas vid ankomst. OBS! Kontant eller Swish. Anmälan: Gör du här eller på kristoffer.grennberger@gmail.com, 0703-099039. Några enkla regler: Vi gör en enkel besiktning av bilen. Bromsljus, läckage, bälten osv. Blir det mycket bilar kommer vi köra 20 minuters pass. Heltäckande klädsel och hjälm är obligatorisk. Ljudkravet på denna bana är 95 dB. All körning sker på egen risk och arrangörerna frånsäger sig allt ansvar för olyckor och för skador på materiel och person. Vi kommer ha erfarna instruktörer på plats som har kört mer än 6000 varv på denna roliga och tekniska bana. G3racingteam är ett långloppsteam som har tävlat i MellanSvenska LångloppsSerien i många år. Det kommer finnas möjlighet till medåkning i våran tävlingsbil under dagen till ett förmånligt pris för den som vill. Mer info om teamet finns på g3racing.se Välkomna! Kristoffer, Lars, Linus, Marcus och Johan [/img] _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||
Det går att lösa endagslicens på plats för 150 kr. _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||
Det tycker jag du ska göra! Lite uppvärmning på fredagen bara _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||
Riktigt sugen att testa M3an!
Nu när den är fixad. Hittade inte min licens måste kolla med SBF om de missat att skicka ut den... _________________ ///Anders Linder BMW M3 -03 E46 BMW 323ci -00 E46 BMW M535i -86 E28 BMW M535D -08 LCI 380Hk E60 BMWSC #430 |
||
Om bilen håller ihop i morgon på Mantorp så kommer jag nog jag också! Skulle väldigt gärna få med mig nån i bilen som tipsade lite om spårval, det gick väl sådär förra gången och jag kände mig rätt långsam på banan.
Mvh Eric _________________ Eric Andrén Mazda MX-5 2018 AUDI RS3 2023 PORSCHE Cayenne Turbo 2019 |
||
Det här blev man sugen på!
Hur många platser finns kvar för detta? När är deadline för anmälan? |
||
Inga problem. Vi har flera duktiga instruktörer. Bla 2 st som har varit utbildare åt Bilsportförbundet. _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||
Kommer
Känns som sista chansen att få testa bil, bromsar, däck och chassiet i år. Blir en trevlig liten sväng på 40 mil till banan Sambon och jag tar en hotellnatt i Linköping på fredag, och grundar med hotellfrulle på Lördag Kör ni nån genomgång på morgonen? Isåfall nån tid bestämmnd? _________________ ///Anders Linder BMW M3 -03 E46 BMW 323ci -00 E46 BMW M535i -86 E28 BMW M535D -08 LCI 380Hk E60 BMWSC #430 |
||
Vi kör en kort genomgång vid ankomst/besiktning. Passa på och ställ frågor då. _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||
Inför träffar 2015-09-12 G3racingteam/LMS Crew Test & trackday Sviestad | 1, 2 >> 11461 besök totalt |