Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
2521 besök totalt |
2015-09-29 - BILLIG ekstra track day på Ring Knutstorp
Nu har du muligheden for at få en hel dag på Ring Knutstorp til en meget lav pris. Vi afholder et kundearrangement nu her den 29. September, men de har ikke fået så mange deltagere på som de gerne ville, så vi har fået lov til at fylde de sidste pladser. Der bliver massere af koretid, som vi altid har på vores dage, samt et lavt antal deltagere, så massere af plads til alle. Prisen er kun sek. 1300 pr person. Der er tilmed booket en kok som kommer og griller mad til os, det indgår også. Vil du have en gæst eller en medåkare med, så koster det kun sek. 300,- ekstra. Eneste krav er at bilen er svensk indregistreret. Send mig en PM eller en mail på miriamstilling@hotmail.com, hvis du vil hore mere eller tilmelde dig. _________________ Miriam Stilling |
||
Re: 2015-09-29 - BILLIG ekstra track day på Ring Knutstorp
Hej Miriam! Jag kommer missa förarmötet imorgon, pga ett möte på skolan för min son imorgonbitt som jag måste närvara på. Jag är på Knutan ca 09.30 hoppas ni kan breifa mig lite då men har läst det som ni skickade på mail... Mvh Per Sörensson 0739-910446 _________________ ________________ Pelle Sörensson Renault Megane RS -12 7.49min BTG |
||
Re:
+1 på det. Riktigt bra uppstyrt. _________________ Emil Daugaard, Tyresö 070-53 41 431 Honda Prelude BA4 4WS -88 "K20 Type-R" |
||
_________________ Anders F@lk 993 C2 944 KULRÄSERN 997.2 GT3 3.8 GT4 2016 Ex. 964RS HÄRLIGT RÖD Ex. BMW M3 e46 Ex. Be yourself, everyone else is allready taken |
||
Re:
Det va så sant så =)))) Trevligt o träffa dig o få koppla ett ansikte till dina fina bilar... Mvh Pelle _________________ ________________ Pelle Sörensson Renault Megane RS -12 7.49min BTG |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
2521 besök totalt |