| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Mini (splittad tråd)
|
1331 besök totalt |
Vill du byta? Jag kan lägga lite pengar imellan
Riktigt fin bil du har Haglund! |
||||
|
Tack!
Byta och byta. Om du har en liten bil utan BMW-märke fast som är byggd och utvecklad av BMW som är vit med svart tak och du inte vill ha över 110 emellan så är det intressant. ![]()
_________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||||
Får intrycket av att du är ute efter en vädligt specifik bil
_________________ /Daniel Kihlgren VW 1200 -65 Punto GT -96 |
||||
|
Kan inte annat än gratulera.
Du har antagligen köpt/kommer köpa en av de absolut roligaste bilarna jag kört. Du komemr inte bli besviken tror jag. Blir det med "respirator" eller utan? |
||||
Förmodligen utan p.g.a. priset, men vi får se. Siktar på att kana omkring i bruksbilen ett tag tills priserna på objekten stabiliserat sig. Kanske kan det bli en med respirator. Vi får se, vi får se.
_________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||||
|
|
||||
|
Mekartipset är att testa utan luftfilter en liiiten runda...
Hur jag vet säger jag inte.
Här snackar vi rena Super Touringljudet!!!
Bara detta vore en stor anledning att välja en "utan". Jag och Johan L fick iaf våta drömmar om hur man skulle modda vidare för att bygga räser av den.
|
||||
Blir ju inte mindre sugen precis!
Planerar dock att åka tjockistysk (Passaten) över vintern. Får se om jag kan bärga mig.
||||
Står ju i ämnesrubriken.. jag undrade också innan tråden splittades _________________ /// Mvh Ferenc Papp |
||||
Nää, inte när det är så lätt att ta reda på!
Tips:Titta högt upp. |
||||
En bil tillverkad av BMW men utan BMW.emblem.. som dessutom går att få taket i en annan färg och som är kul att köra... BMW äger två andra märken och jag tvivlar på att det är en Rolls-Royce de diskuterar , så gåtan var ju inte så sårlöst även innan splittningen och ny ämnesrubrik...
_________________ Bo Eliasson Det är kul att köra fort. |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Mini (splittad tråd)
|
1331 besök totalt |