Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1291 besök totalt |
http://www.jjcraceandrally.com/
Dom har stort sortiment på fjädrar i olika längd, hårdhet och diameter. Använder dessutom Faulkner som leverantör vilket är bra skit. |
||
www.rallydesign.co.uk har också ett bra sortiment. De levererar ganska snabbt.
Dock är de ibland, i klassisk brittisk stil, inte så välorganiserade. Jag beställde en uppsättning fjädrar som var märkta "Gula". Fick ett email tillbaka som frågade om det var OK att fjädrarna var svarta istället? Jag svarade att det till och med var att föredra. 2 dagar senare dök ytterligare ett email ned i inboxen med meddelandet: "Vi har nu skickat dina fjädrar och vi lyckades få dem gula i alla fall!". När jag sedan fick paketet innehöll det 2 blåa fjädrar... Längd och fjäderkonstant var dock rätt och det ser faktiskt riktigt snyggt ut på bilen! ![]() _________________ /Torkel Kristensson Westfield Aerorace R1 - Modsport 2 "Best bad idea ever!" GMAB Ordsmedjan |
||
Re:
Det har sina avigsidor med att vara färgblind. _________________ John Carlsson ________________________ Porsche 996 GT3 Cup 2004 |
||
Re:
Torkel eller engelskmannen...? ![]() Även Demon Tweeks säljer Faulkner till vad jag tror är bra priser. Alternativt försök kontakta Faulkner direkt. _________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1291 besök totalt |