Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 9660 besök totalt |
Re:
Ja, precis. Volvotrimmare. ![]() Nej, men om det funkar bättre nuförtiden, så varför inte. Har svårt att inte göra kopplingen Simons -> 740, bara. Gammal vana. ![]() _________________ ![]() Ibland kör jag bana. Fast rätt sällan ändå. |
||||
Re:
Jävla skit dom marknadsför det som non resonated då. Låter helt ärligt ingenting om det ![]() _________________ Tobias Ericson |
||||
Sorry för att jag tydligen råkade posta samma sak flera gånger, skickade från mobilen.
Men efter att att ha varit i kontakt med Simons (ray) så löste det sig på ett perfekt sätt att dom skickar mig mellandelen utan någon dämpare på utan kostnad. Väldigt proffsigt och smidigt bemötande. _________________ Tobias Ericson |
||||
Re:
Låter gött! Får kanske bli så att jag kapar i orgínalsystemet istället. verkar ju ganska simpelt. _________________ JONATHAN NYBERG |
||||
Re:
haha +1 ![]() _________________ JONATHAN NYBERG |
||||
Re:
Man mäter alltid innermått, kan ju ha olika tjocklek i godset. Originalsystemet är 2.5". _________________ Tobias Ericson |
||||
Re:
Vad blir det då för rör? alltså, tjocklek, diameter och material? (På ett original system) ![]() _________________ JONATHAN NYBERG |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 9660 besök totalt |