Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1312 besök totalt |
Vill du byta? Jag kan lägga lite pengar imellan ![]() ![]() Riktigt fin bil du har Haglund! |
||||
Tack!
![]() Byta och byta. Om du har en liten bil utan BMW-märke fast som är byggd och utvecklad av BMW som är vit med svart tak och du inte vill ha över 110 emellan så är det intressant. ![]() ![]() _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||||
Får intrycket av att du är ute efter en vädligt specifik bil ![]() _________________ /Daniel Kihlgren VW 1200 -65 Punto GT -96 |
||||
Kan inte annat än gratulera.
Du har antagligen köpt/kommer köpa en av de absolut roligaste bilarna jag kört. Du komemr inte bli besviken tror jag. Blir det med "respirator" eller utan? |
||||
Förmodligen utan p.g.a. priset, men vi får se. Siktar på att kana omkring i bruksbilen ett tag tills priserna på objekten stabiliserat sig. Kanske kan det bli en med respirator. Vi får se, vi får se. ![]() _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||||
|
||||
Mekartipset är att testa utan luftfilter en liiiten runda...
![]() Hur jag vet säger jag inte. ![]() Här snackar vi rena Super Touringljudet!!! ![]() Bara detta vore en stor anledning att välja en "utan". Jag och Johan L fick iaf våta drömmar om hur man skulle modda vidare för att bygga räser av den. ![]() |
||||
Blir ju inte mindre sugen precis! ![]() ![]() Planerar dock att åka tjockistysk (Passaten) över vintern. Får se om jag kan bärga mig. ![]() _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||||
Står ju i ämnesrubriken.. jag undrade också innan tråden splittades _________________ /// Mvh Ferenc Papp ![]() |
||||
Nää, inte när det är så lätt att ta reda på! ![]() Tips:Titta högt upp. |
||||
En bil tillverkad av BMW men utan BMW.emblem.. som dessutom går att få taket i en annan färg och som är kul att köra... BMW äger två andra märken och jag tvivlar på att det är en Rolls-Royce de diskuterar ![]() ![]() _________________ Bo Eliasson Det är kul att köra fort. |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1312 besök totalt |