Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1959 besök totalt |
Ny trackday-tidning
Killarna som ger ut Race Tech-magazine kommer inom kort komma ut med en mer track day-orienterad tidning. Planen är en gång i kvartalet (fyra nummer om året), vilket personligen passar mig rätt bra. Jag har satt upp mig på en prenumeration (trots att jag inte vet priset än ![]() Tänkte det kanske kunde finnas lite intresse här. När jag får reda på pris osv kan jag lägga upp det också. ![]() |
Halloj,
Bara jag som inte kommer åt deras hemsida? Eller du beställde på något annat sätt kanske? Tackar för svar, Mvh / Alex _________________ Alex Sonesson "We can't change the laws of physics, but we can try to move the limits..." - Anonymous Porsche engineer |
Nja, tidningen är så ny att inte ens prenumerantpriset är bestämt än. Det verkar inte finnas någon hemsida än heller...
Jag fick reda på den när jag sa upp min RaceTech-prenumeration, dvs de erbjöd mig en annan tidning i mailet de skickade tillbaka. Får jag mer info så lägger jag upp det. ![]() Har ingen egen vinning i det, men tänkte mest att det kunde finnas fler intresserade. |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1959 besök totalt |