Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Hjälp mig! Spårval & Körteknik?
Allmänt om att bli snabb på RaceTown i Stockholm!
<<   1, 2
8347 besök totalt
A Eklöw
Sthlm
Här sen Jan 2004
Inlägg: 1097

Namndispens
Namndispens
Trådstartare
va o tränade lite i helgen... komm ner i 26:71... inte så dumt tycker jag själv, har inte kört mot någon där som e snabbare än jag, så det e liksom självlärt... ska bli kul i RBC på tisdag, då antar jag att jag kommer få lite tid bakom snabbare personer (antagligen hamnar jag väl sisst ) och kan lära mig av att se andra köra...

_________________
A Eklöw
Citera
Richie
Stockholm
Här sen Feb 2004
Inlägg: 130

Namndispens
Namndispens

26.40 har jag som bästa tid efter ombyggnaden... Efter ombyggnaden har jag kört 4ggr. Kan iofs. bero på att jag vant mig rätt mkt vid banan och kartarna (jag har 60-70 "tidskort" ligger hemma ) Det blev dock lite dyrt så nu har jag inte kört mer än med företaget

_________________
//Richard Å
Audi A6 familjepulka -11
Audi A2 -03 (såld)
Audi A4 TSQ -01 (såld)
Audi S4 BiT -00 (såld)

Åker numera skrevraket på bandagarna...
Citera
A Eklöw
Sthlm
Här sen Jan 2004
Inlägg: 1097

Namndispens
Namndispens
Trådstartare
har efter lite träning kommit ner i 25:82... nu e det bara lite finslip kvar så...

_________________
A Eklöw
Citera
sweanders
Malmö
Här sen Feb 2004
Inlägg: 10147



Jag var uppe i Kungliga Huvudstaden för jobbprylar och provade köra sju minuter för en hundring.. En av de roligaste och mest krävande go-kart banor jag provat, vilket iofs inte är så många..

På sista varvet hade jag 28.00 efter att ha kapat lite på varje varv, första och sämsta varvet gick på 29.88 - attans att jag inte kom ner på 27..

Den go-kartbanan kommer att vara inbokad på varje besök i Stockholm framöver, hur kul som helst.

_________________
Anders Hansson
Citera
hoax
Stockholm
Här sen Apr 2004
Inlägg: 3

Ny på att skriva
inlägg i forumet


Var där och körde i Fredags precis efter dem öppnat (14:00)

Eftersom vi startade i depån (5st) och jag var ut sist fick jag blåflag på andra(!!) varvet

Var riktigt pinsamt,

Får skylla på att det var första gången på den banan och 4e gången jag kör gocart

snabbaste tiden för mig var 30:36 på 10 varvet

_________________
Fredrik Turunen
Citera
ege
Katrineholm
Här sen Dec 2003
Inlägg: 420



Var o körde på racetown för första gången idag.
Det stod på ngn lapp att det var ny bansträckning... Hur mycket långsammare går det nu än förut? Vet inte riktigt om jag vågar publicera mina tider.

Blev lite besviken över banan, hade stora förhoppningar efter allt man hört om den. Det var mest en massa chikaner överallt kändes det som. thumbs down
Dock var det kul med längden och att man kom upp i lite fart, till skillnad mot andra inomhusbanor. thumbs up

_________________
Anders Egeland - avdankad racerchaufför

Kör mest barnvagn och mtb nu för tiden.
Citera
Hjälp mig! Spårval & Körteknik?
Allmänt om att bli snabb på RaceTown i Stockholm!
<<   1, 2
8347 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande