Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2016-10-02 SSC på Lunda
2227 besök totalt
NiklasFalk
Bromma
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2465


Trådstartare
Idag var jag och lekte med Subaruklubben på Lunda.
Toyotan är ju nästan en Subaru, så den stormtrivdes i sällskapet och gick mycket fint. thumbs up
De valde att köra Challengebanan. En kul sträckning som man trots allt tränat en del på under åren.

Hyffsat fort gick det också. Jag lämnade Lunda lite tidigare. Då låg jag i ledning med de andra hack i häl.
Får se sen när resultatet publiceras hur mycket fortare de lyckades köra senare.

Bjuder på lite bilder samt en film.




















_________________
Citera
roadtrip
Täby
Här sen Maj 2008
Inlägg: 14



NiklasFalk skrev:
Idag var jag och lekte med Subaruklubben på Lunda.
Toyotan är ju nästan en Subaru, så den stormtrivdes i sällskapet och gick mycket fint. thumbs up
De valde att köra Challengebanan. En kul sträckning som man trots allt tränat en del på under åren.

Hyffsat fort gick det också. Jag lämnade Lunda lite tidigare. Då låg jag i ledning med de andra hack i häl.
Får se sen när resultatet publiceras hur mycket fortare de lyckades köra senare.

Bjuder på lite bilder samt en film.


Kul att träffas, och väldigt bra kört!
Första gången jag körde Challengebanan, och jävlar vad rolig den var! Det tog många varv för mig att få kläm på hela, men efter många 1.19.xx tider fick jag till en 1.18.73!
Jag måste ta mig på ett riktigt challenge-event någon gång också! Så man får öva mer på banan!

_________________
Anders Botnen
Citera
Lars Falk
Bromma
Här sen Nov 2002
Inlägg: 13160

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

1.18.73 är seriöst fort även om ni körde med lite lätt rullande start! thumbs up
Vad för bil/däck satte den tiden?

_________________

Rice and shine
Citera
roadtrip
Täby
Här sen Maj 2008
Inlägg: 14



Lars Falk skrev:
1.18.73 är seriöst fort även om ni körde med lite lätt rullande start! thumbs up
Vad för bil/däck satte den tiden?


Det är en STI Type-R 00:a. Den på tredje bilden.
Kör på Toyo R888R.

_________________
Anders Botnen
Citera
Eftersnack
2016-10-02 SSC på Lunda
2227 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande