Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Skruva banåkabil
Fäste passande Cobra Monaco stolar till Seat Ibiza gti?
793 besök totalt
thordan

Här sen Jun 2004
Inlägg: 106


Trådstartare
Har nyligen inhandlat ett par cobra monaco stolar till min Seat Ibiza Gti-97.
Har inte hunnit kika runt så mycket, kanske någon här vet var jag kan hitta underreden till dessa stolar som passar min bil? Eller kanske jag kan använda originalunderrede o skruva fast d nya stolarna i utan modifikationer?

Sedan en anna fråga. Har även tillförande fyrpunktare till dessa stolar. Använer mig ju av original infästningspunkter för för d gamla bältena för att montera d nya bältena.
Men i bak hur blir det då? Kan jag använda mig av en infästningspukt för att fästa båda "hängslena" där? Kom inte på någon bättre förklaring ....

Mvh Adde Lagergren

_________________
Thord Bengtsson
Citera
Kristian Hesselmark
ring knutstorp
Här sen Jan 2003
Inlägg: 6929



addelager skrev:
Har nyligen inhandlat ett par cobra monaco stolar till min Seat Ibiza Gti-97.
Har inte hunnit kika runt så mycket, kanske någon här vet var jag kan hitta underreden till dessa stolar som passar min bil? Eller kanske jag kan använda originalunderrede o skruva fast d nya stolarna i utan modifikationer?

Sedan en anna fråga. Har även tillförande fyrpunktare till dessa stolar. Använer mig ju av original infästningspunkter för för d gamla bältena för att montera d nya bältena.
Men i bak hur blir det då? Kan jag använda mig av en infästningspukt för att fästa båda "hängslena" där? Kom inte på någon bättre förklaring ....

Mvh Adde Lagergren


tjenna Adde.
om dina underreden e plana så kan du sätta två "plattor i metall" rakt över detta på tvären &
skruva tole i dem.

enkelt & smart.

bältena... du kan antingen sätta axelremmarna i baksätets "nedre mittersta" fästen - eller chansa på att sätta dem i baksätets axelinfästning. - men då kommer du att "dras" lite te sidan när du spänner fast dig ju

_________________
Kristian Hesselmark
EVO'n S Å L D !
Citera
Kristian Larsson
Linköping
Här sen Aug 2003
Inlägg: 5290

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Man ska nog passa sig för att fixa o trixa allt för mycket med stolar och bälten
Prylarna ska inte bara sitta där, de ska göra nytta om det händer något otrevligt.

Kan inte bältes-, stolsleverantören hjälpa dig med installationsdetaljer?

_________________
/Kristian Elisson
Citera
RS 1800
Göteborg
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3324



Hör med: http://www.cobraseats.com/ . Dom har till de flesta bilmodeller

_________________
:: Mikael Lindqvist
Citera
Skruva banåkabil
Fäste passande Cobra Monaco stolar till Seat Ibiza gti?
793 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande