Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2004-08-08 Flygstaden, Söderhamn
1867 besök totalt
K Lundkvist
Gävle
Här sen Nov 2002
Inlägg: 316


Trådstartare
Tänkte lägga en liten rapport om hur det var i Söderhamn.

Som vanligt är det en blöt tillställning när SMK Söderhamn har sina körningar på flygstaden, antingen uppifrån eller så fixar man det själv. Denna gång var det 2a alternativet, 30 grader varmt i skuggan gjorde dagen jobbig för både förare och funkisar(Tack för att ni ställer upp och gör det möjligt för oss som vill köra thumbs up ).

Det var 15 talet bilåkare och ca 10 hojåkare som inte valde badstranden. En salig blandning bilar var på plats och jag ska försöka få med dom jag kommer i håg

Gatbilar:

Alfa 3st
Audi S2
Audi 90 (quattro med turbosnurra?!)
Misubishi EVo 8
Volvo 740T
Saab 900
Sierra Cosworth RWD
Porsche 968?
Lotus Elise
Opel Kadett GSI
Peutgeot 205 med MI16 motor
Volvo 240

R-bilar

VOC 3st
Alfa

Då vi inte var så många så delades gatklassen i endast 2 grupper för att det inte skulle bli så trångt på banan, men det gick bra att hoppa lite mellan grupperna så man kunde få mycket körtid om man ville. Följde man sin grupp fick man allafall 4*15minuter i hettan.

Som vanligt skötte sej SMK Söderhamn bra trots att dom var kort på folk och det rullade på utan några större bravader. Några snurrningar, en tröttnande motor och ett lugnade till par av förarna som var lite för överenergiska var det mest dramatiska under dagen, så ambulans personalen kunde ha det lugnt i solen. thumbs up

Det var allafall kul att träffa en härifrån rejsa, bsr_900. Nästa gång hoppas jag att det blir fler....

_________________
/Krister Lundkvist
www.klundkvist.se
Citera
K Lundkvist
Gävle
Här sen Nov 2002
Inlägg: 316


Trådstartare

_________________
/Krister Lundkvist
www.klundkvist.se
Citera
LillENoK
Avesta
Här sen Jun 2004
Inlägg: 38



Då bidrar jag också med lite bilder

http://w1.226.telia.com/~u22614984/

_________________
Fredrik Enoksson

Peugeot 406 Coupe -03 "Bruksbil"
Peugeot 204 -68 "Sommarglidare"
Ford Anglia "Sneruta" -62 "Projekt busbil"
Citera
Eftersnack
2004-08-08 Flygstaden, Söderhamn
1867 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande