| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Är du en Rejsa.nu POWER user?
|
2174 besök totalt |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Men den gula fungerar inte alltid så bra som den vita längst till höger. Av nån anledning så verkar forumet inte gömma de jag nyss läst (men gulmarkeringen fösvinner).
Men om man inte hoppar in varje timme (öh, skaffa ett liv va ) kan det ju ha tillkommit flera sidor av nya inlägg och då är den gula bättre.
|
|
Wow! Den funktionen visste jag inte ens om! Finns det nån hjälpfil nånstans med info om såna däringa små finesser?
|
Längst upp till höger står det "Frågor" o en ikon o klicka på
_________________ Magnus Thomé
|
Jovisst... Men tyvärr innehåller den filen ingen som helst relevant information (av den typen jag efterfrågar alltså). Det står dock en hel del om hur man svarar på ett inlägg, vad en moderator har för funktion och hur man ändrar sin avatar...
|
|
Jag tyckte att det var mest relevant att svara "Nepp...".
För ett par dagar sedan fick jag nämligen personlig information om betydelsen, så nu vet jag. Förklaringen fick jag när jag tyckte att det hade varit bra om man kunde göra si och så i forumet...
_________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
Joooo.... den är lite tunn den informationen om man är ute efter lite djupdykning
_________________ Magnus Thomé
|
|
Kryssar för det egna alternativet "Jepp, men skiter i det!"
Fick reda på det när det diskuterades för ett tag sedan, men det har inte funkat så bra för mig den senaste tiden. Nåt underligt fel som bara visade sig på en av mina datorer. Nu verkar det dock funka bättre. _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
|
|
|
Klicka på den gula och du flyttas till det senaste inlägget i tråden (eller är det det äldsta olästa, har inte knäckt den nöten än). Detta fungerar bra om det inte finns en massa bilder i inläggen ovan som strular till scrollingen (iaf i IE6/XP).
Det finns en nackdel med inläggsbrowsandet via "alla olästa" + "hopp till oläst inlägg". Jag tappar fokus på vilket forum ämnet hör hemma i och svarar bara på frågeställningen i inläggen man läser. Detta ökar mängden OT men gör tröskeln ännu mindre för inlägg i ämnen man vet väldigt lite om .
|
|
i långa väldigt aktiva trådar är den
annars kör jag på länken rätt ofta med... är lite beroden på vilken dator jag sitter vid, min hemma har jag ju järnkoll på musprecisionen, intellimouse explorer 3.0 på jobbets sunkiga kulmöss däremot...
_________________ Pontus Fyhr |
Jasså det, den funktionen gillar jag absolut inte... Försökte med det ett tag... men jösses vad virrigt det blev
|
|
Som vanligt. Man lär sig ratta nå't program/forum/whatever på ett tillfredsställande sätt och sedan
kör man vidare på det sättet. Det här var ett bra och pedagogiskt sätt att göra oss Rejsare medvetna om ännu en funkton i phpBB.
_________________ Jörgen Eriksson |
![]() |
Allmänt banåkaforum
Är du en Rejsa.nu POWER user?
|
2174 besök totalt |