Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Funderingar kring stol, bälte och bur
<<   1, 2
1 besök senaste veckan (4174 totalt)
Snömannen
Linköping
Här sen Jul 2017
Inlägg: 675


Trådstartare
knotan skrev:
Jag har mitt företag i Norrköping
Har platsbyggt många burar både byggsatser byggt om /ut befintliga, urtagbar, fast ditsvetsade även kompletta chassien.

Kan hjälp dig bygga och spåna lite hur du vill ha det och hjälpa dig hitta den bästa /mest anpassade lösningen mest prisvärda alternativ, har någorlunda bra koll på gällande regler om inte annat tar jag reda på vad som gäller efter vi kommit fram till vad du ska ha för användningsområde. Jobbat som licenssvetsare sedan 2006. Uppväxt i bilverkstad och så vidare. Du är välkommen på ett studiebesök i min verkstad om du vill se lite vad jag styr med för något och du kan även få se lite tidigare saker jag byggt tex.

Skicka pm om det är intressant. (det är främst min hobby. Jobbar normalt mot industrin så kan hjälpa dig privat eller faktura vilket som passar dig bäst)

Låter riktigt bra!
Skickar dig ett PM!

_________________
Emil W
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41533

Forumägare
Forumägare

Ja det där med hur gammal bilkonstruktionen är är ju extremt viktig parameter i hur man bör tänka. Att köra bana i en åttitalsbil i originalutförande utan bur... hua!

_________________
Magnus Thomé
Citera
Cédric
Uttran/Sthlm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 3060



Magnus Thomé skrev:
Ja det där med hur gammal bilkonstruktionen är är ju extremt viktig parameter i hur man bör tänka. Att köra bana i en åttitalsbil i originalutförande utan bur... hua!


Allt är relativt, vissa av oss kör ju även tvåhjulingar, då är en 80tals bil rätt schysst ändå i jämförelse. Man tar ju en avvägd risk med allt man gör och alla har bedömer ju det olika. Jag har också båge, bälte och stol numera, man blir ju lite mer konservativ när man blir familjefar

_________________
Cédric Nyberg
Porsche 924 Turbo
Toyota GT86
Formel Vee Veemax MKIVB 1970
www.instagram.com/garagecedric/
Citera
Allmänt banåkaforum
Funderingar kring stol, bälte och bur
<<   1, 2
1 besök senaste veckan (4174 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande