Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Skruva banåkabil
Steinjäger uniballs?
1705 besök totalt
Enzo Molinari
Gävle
Här sen Dec 2004
Inlägg: 246


Trådstartare
Är det någon som erfarenhet av Steinjäger uniballs från racebil.se? Hur står de sig jämfört med tex NGC eller Rodobal?

_________________
Michael Lindh
leg. bildåre
projekt mittmotormonster: Dallara X1/9 "Il Bastardo"
Citera
Mats Ahlgren
Uppsala
Här sen Sep 2003
Inlägg: 289



Har inte deras uniballs men jag har deras så kallade endlinks som ska monteras på Vetten till i år och jag tycker dem känns bra och gedigna när jag kännt på dem, enda som jag är lite orolig över är att det inte finns något skydd för smuts - skit, se nedan hur mina ser ut.
Dem följde med i deras krängningshämmar kit, företaget verkar mest fokusera på off road jeepar osv så boirde vara robusta grejer på senare tid så har dem börjat med banrejs prylar som det verkar, USA baserat


_________________
Mats Ahlgren

C6 Corvette Callaway SC606 -2010 Cybergrey
NS: 16
Citera
Enzo Molinari
Gävle
Här sen Dec 2004
Inlägg: 246


Trådstartare
Kanske kan vara värt att prova då. Klart vettiga priser iaf!

_________________
Michael Lindh
leg. bildåre
projekt mittmotormonster: Dallara X1/9 "Il Bastardo"
Citera
Cédric
Uttran/Sthlm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 3060



Mats Ahlgren skrev:
Har inte deras uniballs men jag har deras så kallade endlinks som ska monteras på Vetten till i år och jag tycker dem känns bra och gedigna när jag kännt på dem, enda som jag är lite orolig över är att det inte finns något skydd för smuts - skit, se nedan hur mina ser ut.
Dem följde med i deras krängningshämmar kit, företaget verkar mest fokusera på off road jeepar osv så boirde vara robusta grejer på senare tid så har dem börjat med banrejs prylar som det verkar, USA baserat



Jag kör krympslang på mina, verkar hålla smutsen borta. Uniballar ute i det fria mitt i ett hjulhus känns sådär

_________________
Cédric Nyberg
Porsche 924 Turbo
Toyota GT86
Formel Vee Veemax MKIVB 1970
www.instagram.com/garagecedric/
Citera
Mats Ahlgren
Uppsala
Här sen Sep 2003
Inlägg: 289



Cédric skrev:
Mats Ahlgren skrev:
Har inte deras uniballs men jag har deras så kallade endlinks som ska monteras på Vetten till i år och jag tycker dem känns bra och gedigna när jag kännt på dem, enda som jag är lite orolig över är att det inte finns något skydd för smuts - skit, se nedan hur mina ser ut.
Dem följde med i deras krängningshämmar kit, företaget verkar mest fokusera på off road jeepar osv så boirde vara robusta grejer på senare tid så har dem börjat med banrejs prylar som det verkar, USA baserat



Jag kör krympslang på mina, verkar hålla smutsen borta. Uniballar ute i det fria mitt i ett hjulhus känns sådär


Ja ska nog försöka med det bra tips där thumbs up

_________________
Mats Ahlgren

C6 Corvette Callaway SC606 -2010 Cybergrey
NS: 16
Citera
2QIK4U
Stockholm
Här sen Feb 2006
Inlägg: 517



Krympslang är säkert en bra lösning- lr så kontaktar man en firma som kan sånt här och skaffar huvor som är tillverkade för ändamålet så blir det lite proffsigt *blink-blink*

_________________
mvh
Stockholms snabbaste speedhopägare
________________________________

Robert Hoffman
Citera
Skruva banåkabil
Steinjäger uniballs?
1705 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande