Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2018-04-09 Track Monday på Mantorp
1902 besök totalt
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41416

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Var förbi Mantorp idag på Track Monday som de kallar sina egna öppnaförallaträffar. Jag var lite lat och körde halvdag vilket betydde att jag var där kring lunch för det obligatoriska förarmötet som de håller en gång på morronkvisten och en gång för morrontrötta kring lunch. Det var Mantorps första Track Monday för i år och många har väl nätt o jämnt hunnit få ordning på bilen inför banpremiären för i år. Mina vinterhjul åkte av bilen i torsdags Jag har fortfarande bara en uppsättning fälgar (oräknat vinterhjulen då) och det var gatdäcken som satt på fälgarna så det var vad det blev idag. Jag är sjukt imponerad av Michelin Pilot Super Sport som jag fick med bilen från fabrik. De är ju lite halare än rdäck det märker man speciellt i inbromsningen i slutet på långrakan tycker jag. Men de tål attack ett bra tag utan att överhetta och dessutom skitbra stommar som pallar utan att vika sig. Jag filmade körningen som vanligt och kunde konstatera senare när jag kikade att det gick som bäst på 1.29.7. På gatdäck. Det hade jag aldrig trott jag skulle hamna på. Kul folk på plats att snacka med, jag våldade mig in i samtalen både här och där. Hoppas ingen tyckte jag var jobbig hahaha. Som ett experiment under dagen så provade jag att spela in video och snacka om körningen och spårval och om det inte blev urkasst så lägger jag upp det på bansidan för Mantorp här på Rejsa som infovideo. Slår det väl ut så kommer jag göra samma sak på flera banor!


Åsså lite kassa mobilbilder så ni får lite banträffsfeeling







_________________
Magnus Thomé
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41416

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Intressant med Yellowstuffs marknadsföring och varumärkespositionering. Två helt olika personer jag pratade med idag hade Yellowstuff som top of mind (heter det väl?) för bankörning istället för originalbelägg. Bra marknadsföring. Men hur kul är det när beläggen visar sig vara skit när man väl är på banträffen. Jag borde göra en reklambanner här på Rejsa där det skulle stå "NEJ, Yellowstuff är INTE ett bra val för bankörning"

_________________
Magnus Thomé
Citera
Lillen
Ume
Här sen Jul 2003
Inlägg: 7960



Magnus Thomé skrev:
Intressant med Yellowstuffs marknadsföring och varumärkespositionering. Två helt olika personer jag pratade med idag hade Yellowstuff som top of mind (heter det väl?) för bankörning istället för originalbelägg. Bra marknadsföring. Men hur kul är det när beläggen visar sig vara skit när man väl är på banträffen. Jag borde göra en reklambanner här på Rejsa där det skulle stå "NEJ, Yellowstuff är INTE ett bra val för bankörning"


Menade de Top of the Line ?

_________________
Jocke Hellqvist.
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41416

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Jag fick googledubbelkolla

In marketing, top-of-mind awareness (TOMA) refers to a brand or specific product being first in customers' minds when thinking of a particular industry or category. ... At the market level, top-of-mind awareness is more often defined as the "most remembered" or "most recalled" brand names.

_________________
Magnus Thomé
Citera
Photo by Robban
Norrköping
Här sen Apr 2016
Inlägg: 862



Hej Magnus hoppas det funkar att jag lägger in lite fler bilder från dagens körning .
Behöver ni kontakta mej angående bilderna mejla då mej : robbanfisk@hotmail.com
Här kommer bilder.
Klicka för större bilder!

_________________
Robert Andersson
Citera
Photo by Robban
Norrköping
Här sen Apr 2016
Inlägg: 862



Klicka för större bilder!

_________________
Robert Andersson
Citera
Photo by Robban
Norrköping
Här sen Apr 2016
Inlägg: 862



Klicka för större bilder!

_________________
Robert Andersson
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41416

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Photo by Robban skrev:
Hej Magnus hoppas det funkar att jag lägger in lite fler bilder från dagens körning .
[]


Du menar att mina suddiga fula mobiltelefonbilder var så fantastiska så det inte behövdes fler bilder?

Tack för bilderna Robban!!!

_________________
Magnus Thomé
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41416

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Hahaha, jag vinkade lite till dig


_________________
Magnus Thomé
Citera
Photo by Robban
Norrköping
Här sen Apr 2016
Inlägg: 862



Jag tycker att det ser ut som att du har det roligt på banan Magnus.
Och jag kan hålla med dej om att det såg ut som att du hade bra grepp i däcken .
Robban

_________________
Robert Andersson
Citera
Eftersnack
2018-04-09 Track Monday på Mantorp
1902 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande