Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
BMWCS Motorsport
Välkomna till BMW Club Schweden - Motorsport
3040 besök totalt
a.johnsson
Helsingborg
Här sen Feb 2009
Inlägg: 357


Trådstartare

_________________
Anders Johnsson

Kolla våra evenemang på http://www.bmwcs.com/syd
Citera
markisen
Båstad
Här sen Jan 2011
Inlägg: 384



BMW Club Schweden Motorsport

Välkommen till sektionen Motorsport som arrangerar bankörning för gatbilar och tävlingar i BMW Cup.

Bankörningssäsongen närmar sig och några aktiviteter har vi redan hunnit med, bl.a. hölls ett bra informations möte med BMW Cup gänget i Malmö den 10 mars. Vidare har vi även hunnit med en licenskurs i samarbete med Malmö Sports Car Club (MSCC) och SBF samt en träff för alla tävlande som behövde en ny eller förnya sin vagnbok.

Race 1-2 i BMW CUP genomfördes den 28/4 tillsammans med MSCC på Knutan.

Mer info på vår hemsida: BMWCS.com.

Vill du vara med i gänget som ordnar bankörning för gatbilar och tävling i BMW Cup ? Tveka inte, hör av dig till oss då även den minsta hjälp, före eller under en träff, är av stor vikt för alla medlemmar som vill köra aktivt på motorbanor runt om i landet. Kontakt information hittar på vår hemsida!

_________________
Peter Norrman
BMW Cup - samordnare
Volvo FL7 racebuss
Bmw E46 323 cab
E36 coupe BMW Cup #66 2,8 TUB
E30 BMW Cup #27 Såld
E30 sedan #99 Betty Blue 2,8TUB
Citera
NickeD
Stockholm
Här sen Jun 2007
Inlägg: 162



Hej,

Jättekul att klubben är tillbaka! Jag hade ingen aning om att någon var på gång ens. Detta året ligger all körning på is för mig, men nästa år blir det förhoppningsvis åka av igen och då hjälper jag gärna till med arrangemanget.

_________________
Niklas Domeij
BMWSC
BMW Z3 3.0
Citera
a.johnsson
Helsingborg
Här sen Feb 2009
Inlägg: 357


Trådstartare
NickeD skrev:
Hej,

Jättekul att klubben är tillbaka! Jag hade ingen aning om att någon var på gång ens. Detta året ligger all körning på is för mig, men nästa år blir det förhoppningsvis åka av igen och då hjälper jag gärna till med arrangemanget.


Kul att du uppskattar detta Niklas, välkommen att höra av dig om du vill vara med!

_________________
Anders Johnsson

Kolla våra evenemang på http://www.bmwcs.com/syd
Citera
BMWCS Motorsport
Välkomna till BMW Club Schweden - Motorsport
3040 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande