| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
F5 Bankörning 11/9...... Kommer du?
|
4709 besök totalt |
|
Anmälan till att köra görs genom att sätta in pengarna på bankgiro nr. 5126-2913 senast Fredagen den 3/9-04 glöm ej att ange namn och eventuellt medlems nr. på inbetalningskortet.
Mvh Stefan 0739-225330 _________________ Stefan Elg ordförande Klippans MsK Saab 9-3 Aero (Nordic Steg 3) Opel GSi 16v Cab Golf GTi 8v |
||||
OK Då fixar jag detta nästa vecka Betalar för mig och en kompis så att du kan sätta upp 2 till på listan
_________________ --VVTS-- |
||||
|
Ja de var det.....
Kanon ni e upskrivna, de e bara att betala in innan Fredag nästa vecka.Ange namn adress ort . Mvh Stefan Elg _________________ Stefan Elg ordförande Klippans MsK Saab 9-3 Aero (Nordic Steg 3) Opel GSi 16v Cab Golf GTi 8v |
||||
|
Roligt att höra att det blir av!
Tyvärr är min Saab inte riktigt redo för bankörning men troligen kommer jag och kollar - kan ju alltid hjälpa till med flaggandet några timmar!
_________________ M a t s K l i n g l ö f MGB GT 1967 |
||||
|
Måste tyvärr meddela att kompisen kan inte komma
. Så stryk honom från listan. Hoppas att detta inte ställer till problem så att träffen fortfarande blir av . Givetvis kommer jag och pengarna är insatta på kontot
_________________ --VVTS-- |
||||
|
Bilen är på lagning hos Peugeot då den inte startade när vi var på kullen igår med Pugg och Renault klubben. Hann bara köra ett pass. Förhoppningsvis funkar bilen innan helgen! Annars så ska jag försöka komma med farsans 106XT och om bilen går genom besiktningen så kanske man vågar sig ut och agera bromskloss några varv
_________________ Rachid Rachid |
||||
|
Hej! Jag sitter här och undrar om jag blivit blind eller nåt för jag kan inte hitta vart detta F5 befinner sig? Hittar en F5 men den befinner sig på mitt tangentbord och den platsen har jag redan uteslutit.
_________________ Martin Gustavsson Gzon Tuning AB |
||||
Peugeot felsökte och fixade bilen idag! Men hursomhelst kommer jag med 306:an till Ljungbyhed nu
_________________ Rachid Rachid |
||||
kör e4 söderut... sväng vänster vid Ängelholms avfarten i Östra ljungby (15 km efter Örkeljunga) kör ca 7 km till Klippan... rakt fram i rondellen.... 2 km efter rondellen kommer VÄG 21.. tag vänster upp på 21:an. sedan tag höger i första rodellen efter ca 6-7km. kör ca 10km till ljungbyhed... precis där det blir 50 skyltat in i by'n så kör du över en liten bäck/å.. dirket efter denna så har du en liten tunnel till höger.. tag under tunneln & direkt till höger sedan... kör 500 m... FRAMME MVH/ ........K _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Då kanske jag kan hänga på så kör vi dit tillsammans? Alltid roligare när det är fler bilar
Vad var det för fel på din bil ? _________________ --VVTS-- |
||||
Den förstod att den var fransk?
|
||||
& det kommer från den personen på Rejsa som kört minst med sin bil i år
_________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
tackar! _________________ Martin Gustavsson Gzon Tuning AB |
||||
|
_________________ Magnus Thomé