Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
Ring Garage
2138 besök totalt
mackinley
Hällevadsholm
Här sen Jun 2015
Inlägg: 148


Trådstartare
Vill bara ge Ring Garage en liten rekommendation. Jag var nere med min dotter för ett par veckor sedan. Märkte på andra varvet, ner mot schwedenkreuz, att nåt inte stod rätt till i framvagnen så jag slog av på takten och åket ut vid breidscheid.
Parkerade bilen och kollade vad som hänt. Det var ett litet glapp vänster fram men jag kunde inte se var det glappade så jag beslöt mig för att kolla bättre morgonen efter och gå och ta en öl istället.
Gick till The Crown som sedan 18 månader tillbaks drivs av en engelsman och hans två söner. Jag passade på att fråga om dom visste nån bra verkstad i närheten. Dom tipsade då om Ring Garage och en snubbe som heter Stu.
Åkte dit dagen efter och fick hjälp direkt. Hade det behövts delar så hade dom fixat det på dagen så jag skulle kunna hinna med kvällskörningen.
Nu var det dock enkelt fixat. Det visade sig att justeringen på dämparen hade skruvat upp sig ett halvt varv - bara att dra till igen. Hur detta nu kan ha hänt?
Dock väldigt bra bemötande och att dom pratar engelska gör ju saken enklare. Dom ville inte ens ha betalt (Jag gav honom 10 euro iaf) utan tyckte att jag kunde gilla på fakebook.. som jag inte använder. Så jag tänkte att jag kunde gilla här istället

_________________
Daniel Alfredsson
Citera
mittmotor
Smålandsstenar
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1890



Ska premieras så jag var inne och gillade sidan "åt dig" thumbs up

_________________
Thomas Runebrant
Boxster S -01 GT edi
Boxster S -04 Race ex
Cupra R Ringen Toy II ex
M3 E36 BTG 7:51 TF ex
996GT3 CS ex
993TT RS/CS ex
911 -78 3.8l ex
Citera
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8289



Bra tips, tack!

_________________
Mvh/Micke Regnell
Citera
mackinley
Hällevadsholm
Här sen Jun 2015
Inlägg: 148


Trådstartare
bakmotor skrev:
Ska premieras så jag var inne och gillade sidan "åt dig" thumbs up

Tack

_________________
Daniel Alfredsson
Citera
Nürburgring
Ring Garage
2138 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande