Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
Porsche 924 Turbo -80, Frästa okadaptrar
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13, 14, 15   >>
19 besök senaste veckan (41816 totalt)
beepbeep
Uppsala
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3444



Cédric skrev:

Av det jag sett från andra bekanta så är jag inte så orolig, jag kör orginal toppackning och kommer stanna på 1bar ett tag framöver, vid dom laddtrycken ser bränslet ut att lätt hänga med. Vet folk som klämt ur mer än så. Vet inte exakt var flödet slutar, detta bränslehuvud är det högst flödande 4cyl man kan få tag på enligt en lista jag har. Nånstans innan 300 gissninsvis, MEN, det betyder inte att maxläget är ett bra ställe att köra systemet på, allt kanske blir skitsvårt att reglera i ändläget.

Än så länge har jag bara kört grundtrycket på 0.7 bar, men nästa år blir det å ratta vidare uppåt, men då med loggersystem med BB lambda på. Så får vi se hur mycket jag behöver justera för att få en vettig AFR kurva. Den såg bra ut innan ICn, men vet att det kommer bli mer utmanande framöver.




K-Jet har sällan problem med att flöda bränsle (då den är tryckreglerad och öser på 100% av tiden), utan det är snarare tryckfallet före/efter mätklaffen som är boven. Så mycket att 934 (där man var tvungen att behålla Knas-Jetronic av reglementskäl) fick åka med dubbla system. Och då är ändå 930 K-Jet bra mkt större än 931 (som är typ samma storlek som då satt på SAAB 900).

_________________
G o r a n A m c o f f
Citera
Cédric
Uttran/Sthlm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 3044


Trådstartare
Eddie Varvstopp skrev:
Tänkte inte på att du inte uppdaterat här man har ju föjt på 944sv . Kul med trådlyft

Det kanske slagit dig med men finns det planer att klä om Cobrastolen? Mest en tanke på mittendelen i samma härliga Pascha mönster .


Är det inte en på rejsa som hade gjort nåt liknande, har självklart inte låtit bli att fundera på den saken. Men sen har jag även haft lite funderingar på att byta stol så det har inte riktigt blivit av. Tyget går ju att köpa numera, men det är inte riktigt gratis om man säger så.

Ska man vara helt tidsenligt vore ju ett set lollipop stolar rätt val, extra balla i pascha utförande, men då behöver jag bara råna en bank först

_________________
Cédric Nyberg
Porsche 924 Turbo
Toyota GT86
Formel Vee Veemax MKIVB 1970
www.instagram.com/garagecedric/
Citera
Cédric
Uttran/Sthlm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 3044


Trådstartare
beepbeep skrev:
Cédric skrev:

Av det jag sett från andra bekanta så är jag inte så orolig, jag kör orginal toppackning och kommer stanna på 1bar ett tag framöver, vid dom laddtrycken ser bränslet ut att lätt hänga med. Vet folk som klämt ur mer än så. Vet inte exakt var flödet slutar, detta bränslehuvud är det högst flödande 4cyl man kan få tag på enligt en lista jag har. Nånstans innan 300 gissninsvis, MEN, det betyder inte att maxläget är ett bra ställe att köra systemet på, allt kanske blir skitsvårt att reglera i ändläget.

Än så länge har jag bara kört grundtrycket på 0.7 bar, men nästa år blir det å ratta vidare uppåt, men då med loggersystem med BB lambda på. Så får vi se hur mycket jag behöver justera för att få en vettig AFR kurva. Den såg bra ut innan ICn, men vet att det kommer bli mer utmanande framöver.




K-Jet har sällan problem med att flöda bränsle (då den är tryckreglerad och öser på 100% av tiden), utan det är snarare tryckfallet före/efter mätklaffen som är boven. Så mycket att 934 (där man var tvungen att behålla Knas-Jetronic av reglementskäl) fick åka med dubbla system. Och då är ändå 930 K-Jet bra mkt större än 931 (som är typ samma storlek som då satt på SAAB 900).


Jag citerar mitt eget inlägg , har gjort en del uppskattningar kring tryckfallet baserat på den data jag kunnat få tag på och sen kört i simuleringen. Vilket ger rätt saftiga undertryck innnan kompressorn. Men som sagt, i mitt fall finnns kompressormarginal kvar, och då verkar det slå vädligt lite iaf med dom effekter jag tittat pår (upp till 1bar). Såklart blir det mer turbovarv för ett givet laddtryck och massflöde, men har man varvtalsmarginal kvar så funkar det ok. Har man det inte så kommer det bli dåligt. Sen kan jag givetvis haft fel indata, och kanske fått ett litet annat svar. 924 GTS som hade 275hp från fabrik körde ju med V8Kjet, men då fanns ju god marginal kvar för dom som ville ha betydligt mer mos. 931an har ju ett rätt udda Kjet med vågen som går neråt istället för uppåt, men jag tror att vågen är liknande diameter som dom andra fyrcylindriga bilarna. Men däremot klarar den som sagt högre bränsleflöde.


Citat:

Eftersom jag jobbat med motorsimulering i många år finns såklart en simuleringsmodell som är hyffsad av min motor. Ingen ändring görs på slump eller gissning Där har jag bla kört utan tryckfallet över vågen för att se hur stor skillnad det gör. Med den kompressorn jag har nu så kommer skillnaden faktiskt bli pyttliten iom att den går med rätt bra verkningsgrad. Men visst, kör man skiten ur en pluttliten kompressor då kommer tryckfallet bli mer avgörande. Kommer försöka presentera lite siffror senare ikväll så finns det lite mer att gotta sig i.

_________________
Cédric Nyberg
Porsche 924 Turbo
Toyota GT86
Formel Vee Veemax MKIVB 1970
www.instagram.com/garagecedric/
Citera
Janne J
Kinna
Här sen Jul 2008
Inlägg: 4063



De stolarna var ju bara såå coola, "vill ha" faktorn är hög.

Om du får ut omkring 250 hästar så kommer den bilen att bli hur rolig som helst att köra. När jag hade knölat ner S2 motorn i min kom ett par 964 åkare fram på Knutstorp och undrade vad i hela friden det satt under huven, vi vet att 924:orna är svåra på de kurvigare partierna men att inte ens komma förbi på raksträckorna!

Kommande problem blir fästet, däcken är på tok för smala, då blir det karossbreddning

_________________
Janne Josefsson

Porsche 911 SC 1982
Ford Mustang HT 1965
BMW F11 520D bruksis
IPteknik Väst AB
SVKG 60
Citera
Cédric
Uttran/Sthlm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 3044


Trådstartare
Janne J skrev:
De stolarna var ju bara såå coola, "vill ha" faktorn är hög.

Om du får ut omkring 250 hästar så kommer den bilen att bli hur rolig som helst att köra. När jag hade knölat ner S2 motorn i min kom ett par 964 åkare fram på Knutstorp och undrade vad i hela friden det satt under huven, vi vet att 924:orna är svåra på de kurvigare partierna men att inte ens komma förbi på raksträckorna!

Kommande problem blir fästet, däcken är på tok för smala, då blir det karossbreddning


Vi får väl se om jag kör på den effekten på bana och om det blir bra tillförlitlighet, men i längden ska det väl gå att få till. Går som ett skott redan nu, så det ska bli spännande att se va som väntar med mer laddtryck. Har väl egentligen inget jättebehov av mer effekt, men helt klart kommer det bli lättare på rakorna, vilket alltid är ett problem när man kör med porscheklubben.

Kommer inte bredda, det är en sak som är säker, smalt är snyggt Har köpt på mig fälgar så att jag kan köra 8x16 runt om, så kommer börja med 225 runt om och se hur det funkar. Bilen känns ju roligare och kvickare med 7x15, men det kommer nog bli svårt att få ner moset, funkar precis med dagens effekt, men inte så mycket mer.

Sen hittade jag ju denna, knappt använd till ett bra pris, den ska nog kunna hjälpa mig lite när den väl hamnat på plats.

_________________
Cédric Nyberg
Porsche 924 Turbo
Toyota GT86
Formel Vee Veemax MKIVB 1970
www.instagram.com/garagecedric/
Citera
Daniel Engström
Stockholm / Huddinge
Här sen Nov 2006
Inlägg: 3652



Kul att du uppdaterat tråden. thumbs up
Nu vill vi har en steg-för-steg beskrivning hur du monterar diffen.

_________________
Daniel Engström

Nu: Porsche 944S & 106 Rallye
Ex: Porsche 944, 2x 968 & 911 Targa -68
Ex: Clio Sport -01
Ex: Ginetta G34 -98

ÖSK #243 PCS #8724
Citera
Janne J
Kinna
Här sen Jul 2008
Inlägg: 4063



Det var en av sakerna som gjorde att jag valde min S2:a som banbil, den hade diffbroms.
Riktigt bra uppgradering thumbs up

_________________
Janne Josefsson

Porsche 911 SC 1982
Ford Mustang HT 1965
BMW F11 520D bruksis
IPteknik Väst AB
SVKG 60
Citera
Cédric
Uttran/Sthlm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 3044


Trådstartare
Daniel Engström skrev:
Kul att du uppdaterat tråden. thumbs up
Nu vill vi har en steg-för-steg beskrivning hur du monterar diffen.


Min låda ser dock inte riktigt ut som audilådorna, dom har snarare inte en enda mutter gemensamt, enligt manualen verkar det inte jättesvårt, men har inte bestämt mig helt om jag gör det själv eller om jag tar hjälp av nån firma i närheten. Kan ju bli lite pyssligt när man behöver shims för att justera in lagerspelet tex

Har fungerat bra utan diffbroms med den effekten som funnits, men risken finns med mer effekt att bilen går från fantastiskt kul till frustrerande om det börjas elda innerhjul istället.

_________________
Cédric Nyberg
Porsche 924 Turbo
Toyota GT86
Formel Vee Veemax MKIVB 1970
www.instagram.com/garagecedric/
Citera
Cédric
Uttran/Sthlm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 3044


Trådstartare
Provar lägga in en video, om nån undrar hur det känns bakom ratten. Mina vintage MPSC låter som hollywooddäck, greppet tyvärr därefter, men det var ju lika kul för det tyvärr fick jag avbryta pga nåt strul med kylsystemet som gjorde att det blev för varmt.



_________________
Cédric Nyberg
Porsche 924 Turbo
Toyota GT86
Formel Vee Veemax MKIVB 1970
www.instagram.com/garagecedric/
Citera
Cédric
Uttran/Sthlm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 3044


Trådstartare
Det har faktiskt inte stått helt stilla här, även fast man lätt kan tro det. Har pillat en del med att få in min loggning lite bättre, byggt en låda för att kunna logga laddtryck osv. Samt bråkat med en oljetrycksmätare som jag inte lyckas få ordning på.

Hur som helst är iaf premiärtuen avklarad, med lite härligt bus på småvägar tillsammans med millbro hans renå honda. Man hade ju hunnit glömma bort hur sjukt kul bilen är att köra, varje gång man kör den blir man påmind om varför jag fortfarande har kvar den..

Kunde ju konstatera att den går riktigt fett, tom fetare än när jag inte hade någon IC, vilket är lite onödigt. Men formen på mappen är bra. I cruise ligger den på 14.5-15 AFR, men 11,5 kanske hade varit lite lämpligare när den väl är uppe i ladd. Kommer avvakta laddtryckshöjningen och se hur den mår innan jag beslutar mig för hur jag ska börja skruva på mitt kjet





tyvärr var signalen från laddtrycksgivaren riktigt stökig, men maxladd låg på typ 0,7 som det är tänkt. Laddet kommer tidigt och fint för att vara en sån här farkost. Det skjuter på riktigt bra, alldeles tillräckligt egentligen för vanliga vägar.



Fixade en liten burk för att kunna logga map, inte lätt när man inte har 5v någonstans. Ska bli fler givare i framtiden är planen. Satte även i en lite snyggare analog VDO mätare, så småningom ska även tempmätaren bytas för enhetligare stuk.



_________________
Cédric Nyberg
Porsche 924 Turbo
Toyota GT86
Formel Vee Veemax MKIVB 1970
www.instagram.com/garagecedric/
Citera
beepbeep
Uppsala
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3444



Cédric skrev:

https://rejsa.nu/im/user/1552/2019-03-31-22-25-49_afr2.png


Ja, det ser ut som en vanlig K-Jet log, det går oftast väldigt fett. Man kan låta den gå fett i mellanregistret där vridet är högt (där är högst risk för spikningar) men på höga varv åker det mest oförbränd soppa ur avgasröret. Eftersom K-Jet inte känner av varvtalet är det svårt att snåla ut på höga varv utan att parallellförskjutning av hela kurvan.

Det fanns en "programmerbar" WUR att köpa för 10 år sedan som man kunde "mappa" med. Annars kan man teoretiskt haka på en Megasquirt med en enda spridare som kontrollerbar "tryckregulator" istället för WUR...då kan du efterjustera AFR utifrån en mapp med allt annat lika.

(Som du känner till är det diffen mellan kontrolltrycket och systemtrycket som avgör hur mycket bränsle sprutas in. Sänks kontrolltrycket går motorn fetare. Så om man kan modulera kontrolltrycket utifrån en map får man de-facto styrbart sprut. Moduleringen kan vara så enkelt som en PWM-spridare kopplad till returen.)

_________________
G o r a n A m c o f f
Citera
Cédric
Uttran/Sthlm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 3044


Trådstartare
beepbeep skrev:
Cédric skrev:

https://rejsa.nu/im/user/1552/2019-03-31-22-25-49_afr2.png


Ja, det ser ut som en vanlig K-Jet log, det går oftast väldigt fett. Man kan låta den gå fett i mellanregistret där vridet är högt (där är högst risk för spikningar) men på höga varv åker det mest oförbränd soppa ur avgasröret. Eftersom K-Jet inte känner av varvtalet är det svårt att snåla ut på höga varv utan att parallellförskjutning av hela kurvan.

Det fanns en "programmerbar" WUR att köpa för 10 år sedan som man kunde "mappa" med. Annars kan man teoretiskt haka på en Megasquirt med en enda spridare som kontrollerbar "tryckregulator" istället för WUR...då kan du efterjustera AFR utifrån en mapp med allt annat lika.

(Som du känner till är det diffen mellan kontrolltrycket och systemtrycket som avgör hur mycket bränsle sprutas in. Sänks kontrolltrycket går motorn fetare. Så om man kan modulera kontrolltrycket utifrån en map får man de-facto styrbart sprut. Moduleringen kan vara så enkelt som en PWM-spridare kopplad till returen.)


den gick ju bra innan på AFR 11, vilket var lagom för att köra utan IC. Men nu blev det ju för mycket av det goda, skulle ju helst gå åt andra hållet, det skvallrar även min sotsvarta tailpipe lambdasensor om

Hade jag varit nöjd så här hade jag bara backat av laddtryckskompenseringen så den bottnar tidigare. Är nöjd att AFR kurvan är väldigt platt och fin i varvtalsled, men är rädd att det kanske inte förblir så när jag ökar laddtrycket. Mer laddtryck är iaf att vänta snart när jag kopplat in min tryckregulator, kommer bli en jäkla skjuts med 0,3 bar till, bränslet räcker ju nästan till bra lambda på 1 bars laddtryck som det ser ut med dom mängderna jag har nu, så det är lovande.

Franken CIS programmerbara WUR är ju rätt elegant(men dyr), går att köra med tex microsquirt. Men den allra snyggaste lösningen och prisvärdaste lösningen är ju att köra bränslefördelare från en Kjet lambda, den finns det också färdig MS mukvara för att reglera. Då får man fullt styrbart bränsle på ett rätt enkelt sätt. Jag hoppas klara mig utan och hålla mig till enklare metoder, men vi får se hur behoven är när det börjar gå undan.

Jag är väl sista Kjet krigaren här, men så kommer det förbli


Nu är det bara två snabba problem att lösa:

Måste bli av med störningarna på min tryckgivare, blev brusigt som satan. Får prova en annan strömmatning, och kanske några kondingar.

Ser ut som att jag råkat blanda fel sorters glykol, blev skitäckligt i kylsystemet efter att jag toppade upp. Ett rostbrunt sediment. Gick fort från klarblå till brun efter att jag toppade upp, även fast jag är rätt säkert på att jag hade etylengklykol båda gångerna, kanske missade nåt..

_________________
Cédric Nyberg
Porsche 924 Turbo
Toyota GT86
Formel Vee Veemax MKIVB 1970
www.instagram.com/garagecedric/
Citera
Eddie Varvstopp
Kävlinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3116



En sån biltema oljetempmätare har jag med i 44:an den ska också bytas till en VDO som ligger på hyllan ...
Kul att den är ute och rör sig thumbs up

_________________
Edvin Persson
#lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se
Citera
Cédric
Uttran/Sthlm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 3044


Trådstartare
Eddie Varvstopp skrev:
En sån biltema oljetempmätare har jag med i 44:an den ska också bytas till en VDO som ligger på hyllan ...
Kul att den är ute och rör sig thumbs up


Är det samma gänga på VDO givaren eller måsta man göra gänga om sitt nuvarande ? Ja, det blev rekordtidig säsong, alltid bra att börja lusa av grejer i tid.


Här har vi min "lilla" reglerventil som ska få saker att röra på sig, tidsenligt utseende och bra presanda. Något skrymmande kanske

_________________
Cédric Nyberg
Porsche 924 Turbo
Toyota GT86
Formel Vee Veemax MKIVB 1970
www.instagram.com/garagecedric/
Citera
beepbeep
Uppsala
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3444



Cédric skrev:
Men den allra snyggaste lösningen och prisvärdaste lösningen är ju att köra bränslefördelare från en Kjet lambda, den finns det också färdig MS mukvara för att reglera. Då får man fullt styrbart bränsle på ett rätt enkelt sätt. Jag hoppas klara mig utan och hålla mig till enklare metoder, men vi får se hur behoven är när det börjar gå undan.


Just ja, denna glömde jag! Brukade finnas på Audi 100 mellan typ 88 och 91...där kunde man "reglera" AFR mha yttre signal. Men passar dessa på?


Fint med K-Jet annars, går igenom besiktningen Och ganska "följsamt" då klaffen lägger ett lågpassfilter över hela förloppet.

Cédric skrev:

Ser ut som att jag råkat blanda fel sorters glykol, blev skitäckligt i kylsystemet efter att jag toppade upp. Ett rostbrunt sediment. Gick fort från klarblå till brun efter att jag toppade upp, även fast jag är rätt säkert på att jag hade etylengklykol båda gångerna, kanske missade nåt..


Kan hända att du gjorde rätt men att sörjan uppstod för länge sedan. Jag har hört att man kan få ut det med någon sorts kylarrensning (många använder vanlig tvättpulver), sen spola ut ordentligt.

_________________
G o r a n A m c o f f
Citera
Cédric
Uttran/Sthlm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 3044


Trådstartare
beepbeep skrev:
Cédric skrev:
Men den allra snyggaste lösningen och prisvärdaste lösningen är ju att köra bränslefördelare från en Kjet lambda, den finns det också färdig MS mukvara för att reglera. Då får man fullt styrbart bränsle på ett rätt enkelt sätt. Jag hoppas klara mig utan och hålla mig till enklare metoder, men vi får se hur behoven är när det börjar gå undan.


Just ja, denna glömde jag! Brukade finnas på Audi 100 mellan typ 88 och 91...där kunde man "reglera" AFR mha yttre signal. Men passar dessa på?


Fint med K-Jet annars, går igenom besiktningen Och ganska "följsamt" då klaffen lägger ett lågpassfilter över hela förloppet.

Cédric skrev:

Ser ut som att jag råkat blanda fel sorters glykol, blev skitäckligt i kylsystemet efter att jag toppade upp. Ett rostbrunt sediment. Gick fort från klarblå till brun efter att jag toppade upp, även fast jag är rätt säkert på att jag hade etylengklykol båda gångerna, kanske missade nåt..


Kan hända att du gjorde rätt men att sörjan uppstod för länge sedan. Jag har hört att man kan få ut det med någon sorts kylarrensning (många använder vanlig tvättpulver), sen spola ut ordentligt.


Kjet lambda fanns på 924an i usa, från 78 ungefär, så sådana bränslehuvuden är relativt enkla att få tag på. Har aldrig behövt göra något på besiktningen för emissionsmätningen, den flyger alltid igenom. Största problemet är att komma upp på rampen pga bilhöjden.

Ang att det känns sådär med kylvätskan är att den var blå och fin på morgonen när jag fyllde på, sen på eftermiddagen när jag kom hem så är allt rostbrunt. Motorn åkte i förra sommaren så ingen gammal kylvätska. Bra tips om kylarrengöring, ska nog ge det ett försök.

_________________
Cédric Nyberg
Porsche 924 Turbo
Toyota GT86
Formel Vee Veemax MKIVB 1970
www.instagram.com/garagecedric/
Citera
Mats Karlsson
Vargön
Här sen Feb 2003
Inlägg: 8017



Töm glykolen, sätt i vattenslangen nånstans upptill och spola tills det kommer ut rent vatten, när du har bra flöde igenom kan du även starta motorn och köra den lite för att säkert få runt rent vatten överallt. Sen är det bara att starta om med rätt glykol.
Citera
safe
Stockholm / Kalmar
Här sen Jan 2006
Inlägg: 2231



[quote="Cédric"
Sen hittade jag ju denna, knappt använd till ett bra pris, den ska nog kunna hjälpa mig lite när den väl hamnat på plats.
[/quote]

Det är samma som till 915 lådan, eller hur?
915 lådan finns med grov (typ, 10-15 grova) eller fin splince på medbringarna i diffen. Hur ser det ut på 931an, fin splince bara?

_________________
Magnus Wennerberg
Porsche 911 Targa -77 (originalish)
Porsche 911 Coupe -69 (busbil för bana)
Porsche 924 -79 (busbil för gata, EFI och Turbo)
Citera
Eddie Varvstopp
Kävlinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3116



Cédric skrev:
Eddie Varvstopp skrev:
En sån biltema oljetempmätare har jag med i 44:an den ska också bytas till en VDO som ligger på hyllan ...
Kul att den är ute och rör sig thumbs up


Är det samma gänga på VDO givaren eller måsta man göra gänga om sitt nuvarande ?

....
]


Fasen, jag trodde du visste
Får jag reda på svaret före dig lovar jag att meddela thumbs up

_________________
Edvin Persson
#lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se
Citera
Cédric
Uttran/Sthlm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 3044


Trådstartare
Magnus, fine spline brukar nämnas i dessa diffsammanhang, men kan ju inte garantera nåt. Borde stå på quaifes hemsida om inte annat.

Edvin, hojta till när du löst det. Har nog med strul med min oljetrycksmätare att ordna först

_________________
Cédric Nyberg
Porsche 924 Turbo
Toyota GT86
Formel Vee Veemax MKIVB 1970
www.instagram.com/garagecedric/
Citera
Cédric
Uttran/Sthlm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 3044


Trådstartare
Tänkte inte låta tråden dö ut helt igen, så lägger in lite gott å blandat som hänt senaste tiden. Har varit en hel del loggning igen, med både 0,7 och 1 bar. Utan att röra någonting så blev det sjukt mycket bränsle som skottades in, fick så lågt som 9,6 AFR, otroligt att det fortfarande brann, men det har sotat en hel del minst sagt. Har pillat och donat lite, men den bästa lösningen verkar varit att helt sonika dra ur slangen till laddtryckskompenseringen, vilket gav riktigt rimliga värden faktiskt. Så nu blir det att fixa lite mer loggtid för att se att det verkligen fungerar, men har hamrat på rätt bra ute på landsvägarna och allt verkar hålla ihop än så länge. Bilen går sjukt bra iaf, hänga ut baken på landsväg när trycket kommer har man ju inte riktigt provat i den här bilen på det sättet tidigare.

Hjulfesten håller på i allra högsta grad, efter vääääldigt mycket funderade köpte jag ett set maxilite fuchskopior, tyvärr hade 2 av dom lackdefekter, så dom håller jag på att byta ut, än så länge har kundservicen varit suverän.

wheelbase martin hade ett par 245 16 tummare till vettigt pris, som ska få åka på som bandäck, rätt köttig profil, och rätt brett för mina fälgar, men jag har sett det funka på andra bilar, ska bli kul att testa hur den känns med så pass mycket mer grepp.

Arbetet går framåt sakta men säkert, nån gång ska jag väl komma ut på räserbanan i år







_________________
Cédric Nyberg
Porsche 924 Turbo
Toyota GT86
Formel Vee Veemax MKIVB 1970
www.instagram.com/garagecedric/
Citera
Våra race- och banåkarbilar
Porsche 924 Turbo -80, Frästa okadaptrar
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13, 14, 15   >>
19 besök senaste veckan (41816 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande