Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES Banracingbilar
SÅLD: Biltransport dubbelboggie Boro BR2
2551 besök totalt
AL
Göteborg
Här sen Mar 2006
Inlägg: 1961


Trådstartare
SÅLD
Min biltransport som jag köpte ny november 2014 skall säljas. Den har en totalvikt på 2700 kg och lastar max 2040 kg. Kan fås med antingen 10" fälgar med grova däck (undantagna från kravet på vinterdäck vid vinterväglag) eller nya 14" fälgar och sommardäck.

Den har långa alu-ramper, LED-ljus, 13-polig kontakt mm

Kärran genomgick en bromsöversyn på garanti 2016 och fick ny bältesvinsch på garanti 2017. Skulle uppskatta att den rullat mellan 600-800 mil totalt.

Säljs nybesiktad.

Pris 25 000 SEK

PMa eller ring, o7o1-812737.

//AL






_________________
A1exander Wi1borg

M2F87 Competition +
iX3 M-Sport
i3 Sport
Sodi DD2
Citera
Tord
Ekerö
Här sen Jun 2004
Inlägg: 13202



Hur gör du när du lastar?

dina bilar såg inte så låga ut så du bara hänger på ramperna och kör på? Eller lyfter du upp i framkant för att minska vinkeln? blåa z3:an har väl lite splitter så den kanske har varit svårast?

_________________
Tord Ringenha11
Citera
AL
Göteborg
Här sen Mar 2006
Inlägg: 1961


Trådstartare
Tord skrev:
Hur gör du när du lastar?

dina bilar såg inte så låga ut så du bara hänger på ramperna och kör på? Eller lyfter du upp i framkant för att minska vinkeln? blåa z3:an har väl lite splitter så den kanske har varit svårast?


Där ramperna möter asfalten har jag kört två träbitar som är ca 1 meter långa och ca 5 cm höga. På min blå z:a (som tar i brunnslock på vanlig väg) har jag lagt samma träplankor på den sluttande delen av kärran så bilen inte skall bli hängande på trösklarna.

//AL

_________________
A1exander Wi1borg

M2F87 Competition +
iX3 M-Sport
i3 Sport
Sodi DD2
Citera
SÄLJES Banracingbilar
SÅLD: Biltransport dubbelboggie Boro BR2
2551 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande