Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
Tracklife Sweden! Nytt upplägg för 2019 + December Rea!
2521 besök totalt
Tracklife Sweden
Örebro
Här sen Apr 2016
Inlägg: 13


Trådstartare



Nytt för 2019


Inför nästa år så kommer vi köra 4 st grupper istället för 3 grupper som vi tidigare haft. Vi kommer lägga till en grupp som heter "Racing". Anledningen till detta är vi har märkt att det kommer mer och mer professionella förare med sina racingbilar till våra Trackdays och för att höja säkerheten så har vi valt att göra en egen grupp för dom.
Så nu kommer varje grupp vara på 15 min istället för 20 min. Men detta betyder inte att man kommer få mindre körtid, utan vi kommer förlänga dagen till 17:00 och då kör man 4x15 min pass om man kör halvdag eller 8x15 min pass om man kör heldag. Vi kommer även som vanligt köra med Open Pit på 30min i slutet av dagen.

Vi kommer även höja priserna med 100:- på både halvdagar och heldagar. Så nu kostar en halvdag 1300:- och heldagar 1900:-. Självklart är priset inkl. mat samt försäkring.

Vi har även gjort om hemsidan för att det ska vara enklare och säkrare att boka sin trackday online. Dock är vissa delar av hemsidan inte helt klara ännu men bokningssystemet är i rullning.

December Rea

Under HELA December månad så rear vi ut BREGRÄNSADE platser på våra heldagar (8x15 min pass) på Gelleråsen för endast 1300:- inkl. frukost, lunch och försäkring! Du sparar alltså 700:-
Så passa på och boka din trackday till nästa år på en av Sveriges roligaste bana.

För bokning besök www.tracklife.se

Vid frågor eller funderingar så hör gärna av er till info@tracklife.se eller ring till 0735598181

_________________
Daniel Wikström
www.tracklife.se
Citera
robbansson

Här sen Nov 2015
Inlägg: 315



thumbs up

_________________
Robert Aronsson
Citera
Inför träffar
Tracklife Sweden! Nytt upplägg för 2019 + December Rea!
2521 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande