Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Foruminfo/frågor
Är det någon person på forumet som du har lite svårt för?
2915 besök totalt
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41416

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Ibland har man svårt för någon, så är det bara. Det kan vara att man blir irriterad på hur någon uttrycker sig eller att man kanske har historik sen förr som ligger kvar. Personkemi eller kanske gammalt groll. Inget konstigt med det.

Om du har svårt för någon som skriver i din EGEN biltråd så kan du klistra in det här i din tråd:

nnnnnnn, sorry, jag är verkligen inte ute efter att bråka med dig men jag skulle uppskatta om du undvek att skriva just här i min biltråd. Tack för din förståelse! Alla är olika och alla kan inte alltid vara kompis med alla.

För info: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=114559


Det här gäller förstås BARA din egen biltråd. Använd ABSOLUT inte det här för att ge någon en känga utan bara om du tycker det är jättejobbigt med återkommande inlägg som irriterar dig massor.

Sen kan du ju låta bli att läsa den personens biltråd om det skaver eller retar upp dig. Men det är ju ganska supersjälvklart


Om du är mottagaren av en sånhär önskan så försök att inte reta upp dig, alla kan faktiskt inte gilla alla, så känner garanterat även du inför någon. Försök acceptera och släppa det och vad du än gör tjaffsa inte om det varken i PM eller i forumet någonstans!!!

_________________
Magnus Thomé
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11687



Jag tycker vi som oftast kan lösa det på egen hand men i höstas upplevde jag detta och det tog hårt på mig vilket kanske var meningen vad vet jag. Ibland räcker inte vänliga ord eller att man tar i lite. Då är jag jefligt glad jag sitter i din soffa och du styr upp. Och du gör det himla bra Magnus, det ocxå! thumbs up

Tyvärr tappade jag lusten att skriva om min bil och äventyr i den vevan men jag hoppas det kommer igen då jag i grunden älskar att skriva och babbla.


_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Niklas Falk
Fixhult
Här sen Apr 2004
Inlägg: 19438



Mig själv

_________________
Niklas Falk
www.MX5RacingClub.se www.SPVM.se www.SVKG.se
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11687



Niklas Falk skrev:
Mig själv


Du är en sann nördig tillgång! thumbs up

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
ButterflyRacing
Forshaga
Här sen Dec 2002
Inlägg: 14545



Sånna uppgörelser finns det sedan 10 år tillbaka.

Vad jag sett är det bara en gång det inte funkat.

Så... jag är kritisk.

_________________
Håkan Carlsson
070-57 323 57

Bil: BMW e36R TimeAttack
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462
Citera
Foruminfo/frågor
Är det någon person på forumet som du har lite svårt för?
2915 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande