Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Juridisk rådgivning till medlemmar hos Rejsa.nu
1059 besök totalt
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41416

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Tänkte bara tipsa om du missat att detta finns:


"Kolja" som sedan många år är idog (väldigt idog! haha!) besökare här på Rejsa går ute i vida världen under benämningen "Advokat Tony Jonsson". Kolja, nej jag menar Tony alltså jobbar på en mindre advokatbyrå med flera bil & mc-entusiaster. Han kom med förslaget att erbjuda alla Rejsamedlemmar (alla som är reggade här alltså) en kortare helt fri "startrådgivning" om man undrar över något. Vilket ju lät utmärkt! Det är en kopia på ett upplägg SMC har för sina hojåkarmedlemmar. Dels är det klockrent för oss här att gratis kunna få stämma av lite kort och för Tony och advokatfirman kan det ju eventuellt generera konkreta uppdrag.


"Förmånen som lämnas kostnadsfritt sker genom 15 minuters rådgivning vilken kan ske genom telefon, mail eller vid ett personligt besök på advokatbyrån. Innan den tiden är slut kan jag oftast lämna ett besked om det finns en rimlig juridisk lösning på ditt problem, vad det kommer att kosta om du lämnar ett uppdrag, om någon försäkring täcker en del av arvodet - eller om rättshjälp i vissa fall kan beviljas dig."


De har på firman kompetens kring alla möjliga områden så det behöver inte gälla bilrelaterade saker alls.


Läs Tonys beskrivning om upplägget här https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=114632

_________________
Magnus Thomé
Citera
Fredrik Hård
Vibble (Gotland)
Här sen Jun 2010
Inlägg: 904



Det är ju ett alldeles lysande erbjudande. Tackar Tony för det, förhoppningsvis behöver jag inte utnyttja det.

_________________
Fredrik Hård
Clio Sport 172-02
Citera
Marcus Gustafsson
Västerhaninge
Här sen Apr 2003
Inlägg: 11189



thumbs up

_________________
Mvh
/Marcus

I garaget: Påffe 944 & Martini Seven
Citera
Kolja
08
Här sen Apr 2005
Inlägg: 6101



Tack Magnus.

Går även bra att snacka bilsport under 15 minuter ;-)

Ber om förståelse för att jag inte kan lämna individuella svar i trådar/pm utan den som så önskar tar en enskild kontakt så ser vi vad som kan göras.

_________________
Tony Jonsson

¤-------------------------------¤
Gracefully understated
Citera
Allmänt banåkaforum
Juridisk rådgivning till medlemmar hos Rejsa.nu
1059 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande