Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2019-07-21 MSSKs första Trackday
1 besök senaste veckan (1767 totalt)
Perra MSSK

Här sen Nov 2017
Inlägg: 25


Trådstartare
Då har MSSKs genomfört sitt första Trackday-event. 15-tal bilar, trevliga människor och god mat gjorde i kombination med fantastiskt väder detta till en perfekt dag.

Nu har vi fått blodad tand så räkna med några ytterligare event i år för att inte tala om nästa år :-)

Läs mer om oss på www.mssk.nuKlicka för större bilder!

_________________
Per-Erik Norbäck
MSSK (Mittsveriges Sportvagnsklubb)
Mittsverigebanan
Citera
Björn B
Gävle
Här sen Maj 2015
Inlägg: 17



Riktigt skoj evenemang, lite vilsen var jag precis i början. Visste inte vart man skulle ta vägen och lite oklart vem som var evenemangsansvarig.
Skulle rekommendera att ni som har hand om arrangemanget att ha varselvästar så det blir solklart vem man ska prata med vid funderingar. Även ha någon som tar emot vid entrén så man vet vart man ska ta vägen.

Annars var det toppen, kanonväder och oförskämt mycket körtid.
Rolig bana och inte längre än att åka till Gelleråsen (26 mil) för mig. Kanon att kunna få välja förmiddag eller eftermiddag så man har chansen att åka underdagen bara.

Ser framemot att åka upp och ratta lite där igen.

/ Björn B i den blåa Ford Fiesta ST

_________________
Björn Boberg
Ford Fiesta ST -15

Ford Club Sweden
Citera
Perra MSSK

Här sen Nov 2017
Inlägg: 25


Trådstartare
Tack för responsen. Det var vårt första arrangemang och med det kommer diverse uppstartsproblem så jag tar tacksamt emot alla synpunkter och tankar på hur vi kan göra detta bättre.

Välkommen tillbaka Björn!

//Perra

Björn B skrev:
Riktigt skoj evenemang, lite vilsen var jag precis i början. Visste inte vart man skulle ta vägen och lite oklart vem som var evenemangsansvarig.
Skulle rekommendera att ni som har hand om arrangemanget att ha varselvästar så det blir solklart vem man ska prata med vid funderingar. Även ha någon som tar emot vid entrén så man vet vart man ska ta vägen.

Annars var det toppen, kanonväder och oförskämt mycket körtid.
Rolig bana och inte längre än att åka till Gelleråsen (26 mil) för mig. Kanon att kunna få välja förmiddag eller eftermiddag så man har chansen att åka underdagen bara.

Ser framemot att åka upp och ratta lite där igen.

/ Björn B i den blåa Ford Fiesta ST

_________________
Per-Erik Norbäck
MSSK (Mittsveriges Sportvagnsklubb)
Mittsverigebanan
Citera
Eftersnack
2019-07-21 MSSKs första Trackday
1 besök senaste veckan (1767 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande