Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
RenaultSport
Lite Alpinebilder från RS-möte Gelleråsen 2019
1641 besök totalt
Wobblywheel
Karlstad
Här sen Jan 2007
Inlägg: 19


Trådstartare
Lite Alpinebilder från det trevliga RS mötet i måndags på Gelleråsen. Tack för ett bra ordnat möte!

En fantastisk dag med en fantastisk bil i ett fantastiskt sällskap är till ända. Ett stort leende på läpparna och lite mör nu.

Utan bil åkte jag till Gelleråsen på vinst och förlust med målsättningen att få några varv i en demobil. Väl där mötte jag Anders Adolfsson och Magnus Thomé som jag kamperade med ihop under denna dag - mycket trevligt! Stort tack till Magnus som frikostigt delade med sig av den pressbil han hade under dagen.

Körintrycket är agil, pigg, kompetent chassie, mjuk, lätt att överstyra, snäll på gränsen, lätt att hämta hem. Lite ovant med ett så mjukt chassie och det kräver en del tillvänjning körmässigt tror jag men det går att åka fort visade Magnus. R-däck är nog inte att tänka på utan att uppgradera chassie.Nu kanske jag låter lite kritisk men det är utifrån ett banköraperspektiv. Summa summarum så är detta en helt fantastisk bil och jag ser fram emot leverans av min inom ett par tre veckor😊

Mvh
Henrik














_________________
Henrik Smedberg
Citera
RenaultSport
Lite Alpinebilder från RS-möte Gelleråsen 2019
1641 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande