Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
Elitracing (åskådarracing) sökes Boende Göteborg, Cyan Racing praktikplats | 1956 besök totalt |
Tjena vänder mig till rejsa för att ni löser dem flesta problemen.
Har fått min drömpraktikplats på cyan racing i Göteborg och söker därför en säng att sova i på veckodagar preliminärt från januari till juni 2020. alla svar uppskattas mvh Theo yngst på rejsa. 0702312570 Theo.karlsson@gmail.com _________________ Theo Karlsson Muttrar Bubbla i Södertälje Mtech Competition Yngst på rejsa |
||||
Har du någon budget? Jag har en granne som håller på att färdigställa ett attefallshus han ska hyra ut. Men det kanske blir lite dyrt om din tanke var att bara "hyra en säng".
Annars inte jättelångt härifrån till Cyan Racing. _________________ David Johansson BMW 335i E92 (Alpinweiss) BMW CS Motorsport |
||||
Finns det något ungefärligt pris på stugan? Har ingen speciell budget då skolan ska betala hyran. Men inga fantasisummor direkt. har faktiskt en husvagn så en parkeringsplats med eluttag är ju också en lösning.
_________________ Theo Karlsson Muttrar Bubbla i Södertälje Mtech Competition Yngst på rejsa |
||||
|
||||
Å andra sidan är ungdomliga äventyr ofta minnen för livet. Jag har inget att förmedla, men önskar lycka till och tror nog att rejsa.nu kan ge något. Om inte annat kan du rapportera hur det gått. _________________ Anders Hansson |
||||
Vissa gymkort kan man ju duscha på i hela sverige... _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||
Ingen aning om pris, men jag kan fråga honom om jag ser honom här utanför någon dag. Jag tänker att han ändå investerar någon halvmiljon i bygget så han vill säkert ha ett gäng tusenlappar i månaden för att räkna hem investeringen. Å andra sidan, om skolan betalar så borde dom ju vara beredda att betala normala hyror och det lär ju ligga runt 4000-10000/månad eller så? _________________ David Johansson BMW 335i E92 (Alpinweiss) BMW CS Motorsport |
||||
Snackat lite med grannen, där finns möjligheter. Skickar mer info i PM. _________________ David Johansson BMW 335i E92 (Alpinweiss) BMW CS Motorsport |
||||
Elitracing (åskådarracing) sökes Boende Göteborg, Cyan Racing praktikplats | 1956 besök totalt |