Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
Våra race- och banåkarbilar Porsche 968 Turbo GT1 - Billet K24 Turbo | << 1, 2, 3 ... 175, 176, 177 ... 192, 193, 194 >> 64 besök idag (1139623 totalt) |
Håller precis på att flytta in i de här krokarna så jag har inte hunnit utforska allt runt omkring ännu _________________ Revline 968 GT1 Gustaf Burström. |
||
Från sociala medier
The past month's we've been spending a lot of time thinking about the next steps for the car and for the team. We decided to focus 2020 at developing the engine and drivetrain setup. The targets was set: More power. Less weight. Better weight distribution. Better reliability. Sounds easy right!? Needless to say we've spent countless of hours with research, speaking with old and new suppliers and partners, went to the PRI show in the US and teaming up with local companies in Sweden that can bring knowledge to the table for this ambitious project. We don't have a project name for it but to keep it simple let's call it NEXT LEVEL! We're super excited to present over the coming month's the new partners for this project as we aim to take what is likely Europe's fastest WTAC eligible car to the NEXT LEVEL! _________________ Revline 968 GT1 Gustaf Burström. |
||
Jag säljer ut ALLA prestandadelar för 944/968.
skicka maila på gustaf @ revline . se vid intresse! Performance parts * Stroker kit med 968 91 mm offset stroked crank. Nitride hardened. JE pistons, 104.15 mm bore. Carillo 4G63 stroker rods * 968 block with Darton MID - NOTE cracked and not usable. However the sleeves, girdle pins, oil squirters etc * can likely be reused * ARP 625+ 9/16 head stud set * ARP 2000 9/16 head stud set * 968 ported big valve solid lifter head inc solid lifters carefully setup to be used without lash caps * 968 valve cover powder coated green * Custom billet camshafts for solid lifter head * Billet dry sump oil pan, green anodized * Dry sump kit with 4 stage Aviaid pump, brackets, AOS plugs etc etc and NEW ARE cast pan * Billet water pump block off for electric pump, green anodized * Chromoly lightweight billet flywheel & Sachs motorsport 140 mm 3 plate clutch (1400 Nm) with Sachs slave * cyl * Short runner big plenum intake manifold, 75mm throttle body, fuel rail * 2x Custom 321 headers for relocated rearwards turbo. T4 divided flange. 1 new and 1 used header with Zircotech coating * Custom made engine mounts Stock parts: * Porsche 968 cylinder head. Stock valves & stiffer valve springs included but not assembled * 968 variocam unit * 104 mm cylinder block * 951 headers (no crossover) * Misc engine mounts * 2x bell housings * 2x 951 starters Complete 968 3.1l 16v turbo long block. Did 821 hp at the dyno in 2018. Not used since. No headers or intake manifold Darton MID sleeves Stroked and nitride hardened crank Dry sump pan 968 Big valved ported head, hydraulic lifters High lift / long duration camshafts Powder coated cam cover (gold) Balance shaft delete Athena Cooper ring head gasket _________________ Revline 968 GT1 Gustaf Burström. |
||
Skitkul att se att du bestämt dig för att gå vidare till next level med bilen.
Som glad hobbyåkare har jag ingen riktigt koll på, men vet att det är ett riktigt hästjobb att köra på med ett sånt här projekt. Skitkul att både se uppdateringar här samt att man kunde se dig live på WTAC sändningarna. Sort lycka till med årets uppgraderingar! _________________ Matthias Karlsson |
||
Håller på att lägga upp alla Porschedelar och däck till salu här. Mer info, mer delar och mer bilder kommer under kommande veckor. Men det går bra att börja handla redan nu
En GULDGRUVA https://www.revlinestore.se/en-us/ _________________ Revline 968 GT1 Gustaf Burström. |
||
_________________ Revline 968 GT1 Gustaf Burström. |
||
Videon funkar inte för mig.
Med vänlig hälsning, Per
_________________ Per Axblom |
||
Få in mått till ritningsunderlag _________________ Revline 968 GT1 Gustaf Burström. |
||
Misstänkte det. Men dessa maskiner kostar ju en ganska saftig slant så inte konstigt att det kostar att få saker uppmätta.
Antagligen större sannolikhet att man hittar någon med en enklare scanner för att få ut en modell, sen ytterligare en kille med mätmaskin för att sätta måtten?? _________________ Karossbilar är inte det lite larvigt?? niklas laine |
||
Robert Ajdén på http://3d-scanning.se/ men han håller ju inte till i STHLM men kan nog hjälpa dig med både scanning och måtten.
_________________ Oscar Zettervall |
||
_________________ Pär Hellqvist EDE Racing https://www.youtube.com/user/ederacing par@ederacing.se http://www.ederacing.se |
||
Saxar in texten från sociala medier
It's time to present the corner stone for the 2020 Next Level project! We have partnered up with Auto-gruppen on the engine side and are removing the old Porsche unit in favor of a Bullet Race Engineering Billet Honda K24 Block! Auto-Gruppen will be responsible for many areas on the power side (more on that later). Their attention to detail, deep knowledge, high end suppliers and in-house dyno will ensure we get the maximum out of this package. We are aiming high - less weight, better weight distribution, better reliability and more power! Target is set to >1:1 hp:weight. Who else wants to hear 1000+ hp screaming at 9000 rpm through a titanium straight exhaust!? _________________ Revline 968 GT1 Gustaf Burström. |
||
Fan najs!
Tänkte skrivit hoppas på k24 tidigare idag Men va lite osäker på tillgång till billetblock Värmer ju hondahjärtat i en! Och Edvin får äntligen skruva honda igen _________________ Fredrik Heijel www.hondaklubben.com Civic -00 BilsportSS 1.24.12 Civic FK8 Type R -19 Subaru Outback Summit 2,0D -17 |
||
Och alla vi som trodde att en 944:a inte kunde bli extremare, får nu tänka om...
Skall bli väldigt intressant att se hur fort det kommer att gå med detta monster! /Claes _________________ Claes Tykosson Porsche 944 trackdayracer Porsche RSK replica Subaru Impreza STI Type-R VW Transporter 1966 BMW 318i cabriolet mm. |
||
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||
Våra race- och banåkarbilar Porsche 968 Turbo GT1 - Billet K24 Turbo | << 1, 2, 3 ... 175, 176, 177 ... 192, 193, 194 >> 64 besök idag (1139623 totalt) |