Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
2 besök senaste veckan (2772 totalt) |
SÄLJES: BMW "328 ti" M-00 Såld!
Dags och sälja min 328 ti-M 00:a, i grund 323 med tillägget SLE, som rullat ca 17545 mil, 328 motorn har rullat ca 20000 och fått mycket täta oljebyten. Millway topplagringar fram och bak. Millway fjädrar runt om, fram fjäderben från M3 ombyggda till coilover. Dämparna bak är beställde från Turner motorsport i USA. M3 E36 bromsar fram med bättre belägg, bak original bromsar med XP 10 belägg. Fjäderbenstag fram och bak. X-brace. M50 insug. Enligt bromspapper ger motorn 190 hk på bakhjulen. Excentriska M3 E36 bärarmsbussningar fram. Hela framvagnen nytt sen förra året då monterade jag förstärkta bärarmar. Relativt nybyggt rostfritt avgassystem inkl. racekatt, 2,5" fram till katalysatorn sen 3", så länge man inte gasar järnet så låter den lagom, jag har hittills inte haft problem med ljudnivån på bankörningarna. Bromskylningskitt med trattar och slangar från fronten som ersätter dimljusen. Det följer med massor av delar: Två uppsättningar Michelin cup 2 däck varav en uppsättning helt nytt! BBS RK fälgar med R-däck, 17" En uppsättning begagnade R-däck, 17" En uppsättning 16" BBS med slitna, gamla R-däck M3 E36 fälgar med Michelin gatdäck Millway bussningar till bakvagnen inkl. diffbussningen. M3 E36 oljefilterhus och kylare Shortshift kitt En till oljekylare (kan vara skadad) med slangar. En till 328 motor i okänd skick men ska vara fungerande. Extra uppsättning stolsunderräde. Jag kompletterar med bilder och säkert med mera delar. Bilen är rostfri och i fint skick i mina ögon, finns säkert någon som kan bekräfta detta. Alla originaldelar finns och följer med, inkl AC som fungerade när den plockades ur. Inga delar säljes löst först bilen är såld! Ni kan se allt jag har gjort med denna bil under min tråd här på rejsa. Och så ber jag om ursäkt för eventuella stavfel! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Priside 75000:- inkl alla delar. 0761307132, ring helst efter 16:00. _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
Hittade sexpunkt bälte och extra kylare i garaget idag när jag skulle fota lite delar, dessa ingår i priset. Original ratten finns kvar förstås. Tidigare var inredningen urplockat men tröttnade på ljudnivån så allt har plockats in igen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En intressent önskade bilder på hur inredningen ser ut idag så jag tog nya kort idag 15/2, lika bra att lägga upp de här också. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
Tack! Tycker själv att den är i riktigt bra skick, hoppas att eventuella intressenter tycker lika och det är det som är viktiga!
![]() Säljer inga delar lösa just nu, blir bilen kvar så ska dessa monteras. På onsdag ska en spekulant titta på bilen, får se vad som händer sen. _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
2 besök senaste veckan (2772 totalt) |