Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
Förare sökes till 24h race på Silverstone
1888 besök totalt
Amandahanssson
Helsingborg
Här sen Dec 2017
Inlägg: 5


Trådstartare
Vi söker förare till våran Citroën C1 som vi ska köra 24h race med i den brittiska klassen C1 racing. Tävlingen är på Silverstone 22-24 maj. Vi har fortfarande några enstaka platser kvar. Bilen är under byggnad men snart färdigbyggd. Det kommer finnas testmöjligheter innan tävlingen.
Senaste tävlingen som kördes var på spa där det dessutom var 148 startande bilar.
Är du intresserad är du mer än välkommen till att höra av dig för att få reda på mer.




_________________
Amanda Hansson
Citera
Role
Ronneby
Här sen Jun 2012
Inlägg: 588



Tjena, är lite nyfiken och undrar vad som behövs både i licensväg och klassning på personlig utrustning?

_________________
Matthias Karlsson
Citera
Amandahanssson
Helsingborg
Här sen Dec 2017
Inlägg: 5


Trådstartare
Hej,
Det krävs en nationell licens där man ska ha kört minst 3 race så man kan klassa upp licensen så den inte är en debutantlicens.
Klädsel är det Fia godkänt som gäller, overall, underställ, skor, handskar, hans-skydd och hjälm.

_________________
Amanda Hansson
Citera
fredrik nordlander
Vejbystrand
Här sen Jul 2015
Inlägg: 22



Hej Amanda,

jag är såklart intresserad, och skulle gärna vilja veta mer om upplägget, åtaganden, prisbild etc etc..

Kör själv i SPVM, och det hade ju varit kul att få köra ett par varv på Silverstone och kanske t o m SPA.??=)

Antingen kan du skicka PM till mig, eller så får du skriva ut lite mer information här..=)

//
Fredrik Nordlander

_________________
Fredrik Nordlander




-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Speedster Turbo (VX 220)
Mazda MX-5 NBFL Roadsport C #99
Mazda MX-5 NB Aka Moonrocket # 72 to be 99..=)
Citera
sudsune

Här sen Dec 2014
Inlägg: 28



även jag är intresserad samma frågor som nylander

_________________
sune svensson
Citera
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
Förare sökes till 24h race på Silverstone
1888 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande