Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Snart 10 år med rejsa..
<<   1, 2
8745 besök totalt
Claes Haglund
Brämhult
Här sen Jan 2003
Inlägg: 4467



26 januari -03 här.

Rejsa hittade jag nog genom idogt surfande efter likasinnade har jag för mig. Eller var det någon som tipsade? Jag kommer inte ihåg säkert.

Mycket kul har man haft! Banträffar, SLC, Ronnie Pettersson trophy (Islands in the stream får mig fortfarande att tänka på 30-gradig hetta i brandmanskläder och en Nissan Terrano på Anderstorp), 5-papp men inte minst rejsaöl, nya kompisar, m.m. Jag tillbringar inte lika mycket tid här längre som jag en gång gjorde, men jag tjuvläser mer än ni tror.

Tack Magnus och alla andra! Hoppas det fortsätter minst 10 år till! thumbs up thumbs up

_________________
Claes Haglund

Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen
Citera
P.P.
Kalmar
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8815

Hjälpmoderator

Ronnie Peterson GP https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=47277 Det var mycket som hände och sades där, men som inte skrevs... Och tur är nog det

_________________
mvh Patrik Petersson

Time Attack, är inte det bara en tidsträning?
Citera
Andreas A
Luleå & Mörbylånga
Här sen Nov 2002
Inlägg: 797



Oj vad tiden går, halkade in här igen för att läsa om TTA. Har inte varit på så många event men gemensamt minne ifrån de är att alla är så vänliga och trevliga trots att man är nybörjare och mest känner sig i vägen. thumbs up

_________________
Andreas Andersson
YB Motorsport
Citera
meldert
Eskilstuna
Här sen Aug 2004
Inlägg: 3462



P.P. skrev:
Ronnie Peterson GP https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=47277 Det var mycket som hände och sades där, men som inte skrevs... Och tur är nog det


Åh! Det var en fantastisk tillställning, totalt sönderbränd blev man av solen också...

Ser dessutom att jag för närvarande har det avslutande inlägget i eftersnackstråden med helt oväntad information!

_________________
Mattias Meldert
Citera
Tokmeken
Helsingborg
Här sen Jun 2006
Inlägg: 249



jag har bara varit här i 6år snart men är lika glad för det!
Jag fick blodad tand på bankörning när jag körde Superstage med Toyota Club Sweden 2006, och hann med att köra RSbanan på Bilsport Actionmeet 2006 samma säsong, och därav mitt första inlägg här i eftersnackstråden. min redan blödande tand blev än mer blodad då jag lyckades köra ifrån Erik Jirhalls berömda Gallardo (Feed me) och vann Speakerns favorit. Och ungefär där förvandlades mitt allmänna bilintresse till nischen motorsportsintresse.

På den vägen är det, och snart sätter säsong 4 igång för mig som räserförare (på hobbynivå), jag jobbar numera heltid som motorsportsmekaniker och har de senaste åren även varit bärgare/funktionär under STCCs tävlingar på knutstorp. se vad en konbana kan resultera i och vad detta forum har "fött upp" och förvaltat!

Tack för de här 6 åren!

_________________
MVH Fabian Hallbom
Team Blyfot Racing #13
Bygger på: Toyota Starlet -83
Rejsar i: Opel Corsa GSi -91
4-timmars.se
Citera
Tord
Ekerö
Här sen Jun 2004
Inlägg: 13253



ska vi börja planera 20 års jubileumet snart? 10 års festen var ju najs...

_________________
Tord Ringenha11
Citera
Allmänt banåkaforum
Snart 10 år med rejsa..
<<   1, 2
8745 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande