Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Bilder o videos
Live TV från Timeattacknu Kinnekulle lö-sö
1802 besök totalt
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41529

Forumägare
Forumägare
Trådstartare

_________________
Magnus Thomé
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002
Inlägg: 13523



Har ni några synpunkter? ... eller tips eller önskemål?

thumbs up

_________________
Fredrik SLC
Kontaktuppgifter http://slc.se/?page_id=12
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41529

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Söndag:


_________________
Magnus Thomé
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41529

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Nytt varvrekord på Kullen idag, 46.762 av Wiborg thumbs up



_________________
Magnus Thomé
Citera
jonaslundin
Stockholm
Här sen Okt 2018
Inlägg: 155



Fredrik - SLC skrev:
Har ni några synpunkter? ... eller tips eller önskemål?

thumbs up


Tjena Fredrik!

Mina tankar:

- Tycker det blev riktigt bra när Calle intervjuade förarna efter racen. Men gärna liiiite mer kik på bilarna efteråt också om det går. Lite mer närbilder, lite mer teknik, lite mer frågor om materialet och inte bara förarna.

- Inte till er specifikt, men TA.nu får gärna ha en lite mer överblickbar förar-sida (som dessutom gärna får vara komplett). Kanske i tabellformat, så man lätt kan se namn, nr, bil etc.

- Kommentatorerna får gärna prata mer om vem som kör vilken bil, kanske både när de kör ut på banan och när de pratar om resultatet. De förutsätter lite att man vet vad person X kör för något, men är man inte lika insatt i scenen så är det svårt att följa.

Men grymt skoj att följa oavsett! Bra jobbat!

/Jonas

_________________
Jonas Lundin

Min biltråd här på Rejsa:
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=126663
Citera
Marcus Gustafsson
Västerhaninge
Här sen Apr 2003
Inlägg: 11255



jonaslundin skrev:
- Kommentatorerna får gärna prata mer om vem som kör vilken bil, kanske både när de kör ut på banan och när de pratar om resultatet. De förutsätter lite att man vet vad person X kör för något, men är man inte lika insatt i scenen så är det svårt att följa.


Jag tittar lite då och då när jag har tid och har inte koll på alla klasser/förare/bilar, men jag instämmer i det ovan. Det blir ofta ett gäng namn till vänster, namn som det pratas om och ingen koppling till vilken bil namnet hör om det inte nämns väldigt tydligt.

I övrigt: thumbs up

_________________
Mvh
/Marcus

I garaget: Påffe 944 & Martini Seven
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002
Inlägg: 13523



Marcus Gustafsson skrev:
jonaslundin skrev:
- Kommentatorerna får gärna prata mer om vem som kör vilken bil, kanske både när de kör ut på banan och när de pratar om resultatet. De förutsätter lite att man vet vad person X kör för något, men är man inte lika insatt i scenen så är det svårt att följa.


Jag tittar lite då och då när jag har tid och har inte koll på alla klasser/förare/bilar, men jag instämmer i det ovan. Det blir ofta ett gäng namn till vänster, namn som det pratas om och ingen koppling till vilken bil namnet hör om det inte nämns väldigt tydligt.

I övrigt: thumbs up


Super... och jag håller med er helt... vi har pratat om dom här sakerna men det är svårt att komma ihåg allt när det är skarp sändning ändå... men vi ska jobba mer på det

_________________
Fredrik SLC
Kontaktuppgifter http://slc.se/?page_id=12
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002
Inlägg: 13523



på nästa tävling på mantorp efter midsommar... så under Pre-Showen så kommer vi just gå runt och göra betydligt mera såna intervjuer med mer snack och koll på tekniken på olika team/bilar.

_________________
Fredrik SLC
Kontaktuppgifter http://slc.se/?page_id=12
Citera
jigab
göteborg
Här sen Sep 2011
Inlägg: 283



När man tittar på tids listan på aktuellt race så står tiden för den bästa bilen sen + ni på dem bilarna som ligger efter.

det hade varit nice om man kunde se alla tideer först sedan en kolum till där diffen står.

på så sätt kan man hålla koll på sina kompisars tidigare varvrekord.

ännu mer nördigt om det stod vilket pers som varje förare har men det kanske blir för mycket info i den lilla rutan.

annars grymt.

_________________
jimmy gabrielsson Följ bygget mer i detalj på facebook "pulsar by jigab"
jag säljer olja från Eurol på min hemsida www.jigabshoppen.se
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002
Inlägg: 13523



jigab skrev:
När man tittar på tids listan på aktuellt race så står tiden för den bästa bilen sen + ni på dem bilarna som ligger efter.

det hade varit nice om man kunde se alla tideer först sedan en kolum till där diffen står.

på så sätt kan man hålla koll på sina kompisars tidigare varvrekord.

ännu mer nördigt om det stod vilket pers som varje förare har men det kanske blir för mycket info i den lilla rutan.

annars grymt.


det finns om du använder datorsidan för vår livetidtagning.. då får du både diff och varvtid. men går inte få plats med i tvsändningen ....

tidigare varvrekord är däremot lite för mycket manuell jobb så det är arrangörens jobb...

_________________
Fredrik SLC
Kontaktuppgifter http://slc.se/?page_id=12
Citera
3DBlaster
Stockholm
Här sen Jul 2008
Inlägg: 1066



[quote="Magnus Thomé"]Nytt varvrekord på Kullen idag, 46.762 av Wiborg thumbs up

Tur att man kan spela upp den i 0.75% så det ser "normal" ut

_________________
Janne Ström
Citera
Bilder o videos
Live TV från Timeattacknu Kinnekulle lö-sö
1802 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande