Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 26, 27, 28, 29 >> 9 besök senaste veckan (199994 totalt) |
Den är sjukt snabb och rätt lättkörd även om man behöver vara bestämd i körningen. Ska nog locka Anders att få iordningen den igen om nåt år... Bisting är i garaget dagligen och skruvar på sina pilsnerpråmar...
_________________ Tord Ringenha11 |
||||||||
Re:
Du får nog locka med nåt riktigt läckert då. 😉 Skämt åsido, så är nog tanken att tatag i den, när nya husen är färdigbyggda och inflyttade. Nå har man plats med 4 aktiva objekt samtidigt 👍 _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||||
Re:
Främre eller? _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||||
Re:
Den frihandade jag ihop, för att få plats med mina öhlinare 👍 Ska försöka komma ihåg att ta ett par bilder 😊 _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||||
|
||||||||
Re:
![]() ![]() Blir nog bra när det blir "klart"... ![]() ![]() _________________ Mats Forssén Alfa 156 GTA SW, glassätarbil Alfa 147 GTA, banåkarglassätarbilsprojekt |
||||||||
Re:
Den är väl ungefär hälften mot M3an...
Jag har ändå kört Arlanda, Eskilstuna, Mantorp och Kinnekulle i år...
sätta ihop den och köra rejsing, så vagnbok efter årskiftet med sbf ligger i planen... _________________ Tord Ringenha11 |
||||||||
Racinghistorian skrivs vidare på bilen
![]() ![]() ![]() _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||||||||
Re:
Lite så tänkte jag, men Tord får väl bekräfta själv ![]() ![]() ![]() _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||||||||
Re:
Ni kör 12 varv och man bör ha slicks för att hänga med? Det blir iaf stor tank som vanligt så något renodlat modsport blir det inte... men inhopp kan väl vara tänkbart _________________ Tord Ringenha11 |
||||||||
Re:
Det är väl ungefär så många varv ni brukar åka ![]() _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 26, 27, 28, 29 >> 9 besök senaste veckan (199994 totalt) |