Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 3889 besök totalt |
Jag håller med Carl. ![]() OMP Formula 1 har jag också. Röda storlek Medium violket motsvara storlek 9 som jag annars har.. Det är en så kallad lång modell. Verkligen toksköna handskar som sitter som handsken. ![]() ![]() Nu betalade jag inte listpris för dessa då ett missförstånd uppstod vid beställning. Men trots det så tycker jag att dom skulle vara värda listpriset. _________________ /Anton Lillsund |
||||||
Kalmar
Hallå Det som P.P pratar om på Torsåsgatan är Kalmar Bilteknik, dom säljer GA's produkter men har inte så mycket hemma, dock är det nog inga problem att byta om det skulle bli fel. |
||||||
MM har ett bokat besök i kväll i jakten på personlig säkerhet..
Önskelistan pekar på skor/handskar/nackkrage i första hand. Men jag misstänker att jag blir fattigare än så ![]() _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||||||
om du INTE hälsar från mig så kanske du får lite rabatt ![]() _________________ /Fredrik Stjernlöf (Svensson) |
||||||
Haft problem med dom? _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||||||
Nej absolut inte. Har handlat ganska mycket av Markus så han kommer nog ihåg mig ![]() _________________ /Fredrik Stjernlöf (Svensson) |
||||||
Har hållit ögonen öppna efter sådana men inte hittat. Var kan man köpa dem?? ![]() _________________ /David Söderblom |
||||||
pointracing _________________ Jonatan Hertzberg |
||||||
Jag betalade 750:- från www.rallyimport.se, och de sitter sketabra (som handen i handsken ![]() Mycket bra handske ... ![]() _________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 3889 besök totalt |