Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Elitracing (åskådarracing)
Milla Sjöstrand
101 besök senaste veckan (1639 totalt)
Tord
Ekerö
Här sen Jun 2004
Inlägg: 13191


Trådstartare
Har ni fått upp ögonen för Milla än?

På tv4 morgon idag


_________________
Tord Ringenha11
Citera
Eddie Varvstopp
Kävlinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3116



Hoppas det blir nåt thumbs up thumbs up
(Sen är det kul att TV4 har lite intresse att bevaka motorsport thumbs up )

_________________
Edvin Persson
#lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se
Citera
Tord
Ekerö
Här sen Jun 2004
Inlägg: 13191


Trådstartare

_________________
Tord Ringenha11
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002
Inlägg: 13523



skitkul thumbs up

_________________
Fredrik SLC
Kontaktuppgifter http://slc.se/?page_id=12
Citera
Fredrik C
Malmköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5388



Klart man haft koll. Super kul thumbs up !

_________________
Fredrik Cednert
PCS 7484
NS: 9 varv
NS BTG: 9.10.21

Citera
Kolja
08
Här sen Apr 2005
Inlägg: 6054



Fasen vad coolt.

_________________
Tony Jonsson

¤-------------------------------¤
Gracefully understated
Citera
Tord
Ekerö
Här sen Jun 2004
Inlägg: 13191


Trådstartare
Det rullar på för Milla, hon är vidare som en av 8 på Paul Ricard nu i helgen https://www.facebook.com/229896744146728/posts/1223802154756177/?d=n

_________________
Tord Ringenha11
Citera
Lillen
Ume
Här sen Jul 2003
Inlägg: 7960



Synd att inte Alx dotter kom vidare.
Men hon var iaf på samma läger/uttagning.

_________________
Jocke Hellqvist.
Citera
Eldh
Göteborg
Här sen Sep 2004
Inlägg: 2131



Eddie Varvstopp skrev:
Hoppas det blir nåt thumbs up thumbs up
(Sen är det kul att TV4 har lite intresse att bevaka motorsport thumbs up )

Nyckelordet här är "tjej" mer än ord som "motorsport".

Oavsett, kul att det finns ngn slags återväxt i sporten!

_________________
Per Eldh
Bilarna
Citera
Tord
Ekerö
Här sen Jun 2004
Inlägg: 13191


Trådstartare
En insamling pågår för att stötta Milla inför sista steget i uttagningen till Ferrari Driver Acadamy i november:

https://www.facebook.com/groups/1599691630309186/permalink/30865922616 . . . .

_________________
Tord Ringenha11
Citera
Tord
Ekerö
Här sen Jun 2004
Inlägg: 13191


Trådstartare
Jag har bjudit in Milla till Ekerö Rotaryklubb på onsdag, där hon kommer berätta mer om sin satsning i stort och förhoppningsvis planer för året.

Finns det intresse att delta så är det över en middag och sker på Väringegården kl 18 den 16:e Mars. Föranmälan till mig via epost: tord(at)ringenhall.com krävs och det är ett mycket begränsat antal platser.



_________________
Tord Ringenha11
Citera
Tord
Ekerö
Här sen Jun 2004
Inlägg: 13191


Trådstartare
Bra afton!

Kul att höra om årets satsning!

_________________
Tord Ringenha11
Citera
Tord
Ekerö
Här sen Jun 2004
Inlägg: 13191


Trådstartare
Jag fortsätter att sponsra Milla, så pass att jag nu får sätta en logga på karten!




Milla kommer även och snackar på min användarkonferens i Stockholm i slutet på mars, så om man gillar kravhantering, systems engineering och rejsing så kom förbi vettja!

https://www.taipuva.com/taipuva-polarion-days-2023/

_________________
Tord Ringenha11
Citera
Tord
Ekerö
Här sen Jun 2004
Inlägg: 13191


Trådstartare
Milla blev uttagen till Rising Stars, test med Formel 4 i Italien!

Milla Sjöstrand skrev:



Jag har blivit antagen till talangprogrammet "FIA Girls on Track: Rising Stars" i seniorklassen. Kortfattat innebär det att jag kommer åka till Italien 5-7 september för att köra F4, tillsammans med sju andra tjejer från hela världen. Fyra av oss kommer gå vidare till steg 2 där de kommer köra på Ferraris bana Fiorano i Maranello, och en kommer sedan att få inbjudan till Ferrari Driver Academy och, inte minst, en plats i italienska Formel 4-serien nästa år.

Bilden ovanför visar när jag testade F4 i Frankrike förra året. Vi jobbar hårt på att försöka få till så jag kan provköra något innan resan i september, men det är väldigt kort tid att ordna till något. Vi har pausat tävlingsprogrammet i karting för att kunna förbereda för det här så bra som möjligt.

Om du eller någon du känner har bra idéer eller på annat sätt vill hjälpa till speciellt inför den här spännande möjligheten, så jag kan förbereda mig så bra som möjligt, kontakta oss gärna på telefon 0735-02 63 34.

_________________
Tord Ringenha11
Citera
Tord
Ekerö
Här sen Jun 2004
Inlägg: 13191


Trådstartare
Jag fortsätter att stötta Milla!


_________________
Tord Ringenha11
Citera
Tord
Ekerö
Här sen Jun 2004
Inlägg: 13191


Trådstartare
📣 MEDDELANDE 📣
SVENSKA TJEJEN MILLA SJÖSTRAND ANSLUTER SIG TILL MINARDI MANAGEMENT
Vi är glada att meddela att den svenska föraren född 2008, Milla Sjöstrand, blir en del av den stora Minardi Management-familjen.
Milla har deltagit i olika mästerskap i Sverige fram till i år och äntligen kommer hon att delta i ett mästerskap utanför Sverige 2024.
Tillsammans har vi beslutat att hon ska delta i Rotax Dutch Championship, som är uppdelat i 8 helger mellan Holland, Belgien och Tyskland, och sedan år 2025 delta i ett ännu mer internationellt mästerskap, som förberedelse inför bildebuten säsongen 2026. Dessutom är vi väldigt stolta över att ha henne ombord eftersom hon har blivit vald tre gånger för att delta i FIA Girls on Track Rising Stars, både i kategorin Junior och Senior. Ett bevis på att hon är på elden!
🎤 Giovanni Minardi: "Jag är väldigt glad över att Milla ansluter sig till vårt företag och att vi lägger till ännu en rosa kvot till laget. Milla har vid flera tillfällen visat att hon är en väldigt snabb tjej och med det program vi bygger hoppas jag att vi snart kan visa det för alla. Milla har en vacker attityd både på och utanför banan och hon presenterar en väldigt intressant paket för kvinnliga motorsportvärlden."
🎤 Milla Sjöstrand: "Jag är glad över att meddela att jag samarbetar med Minardi Management. Minardi Management arbetar med att ge mig de bästa förutsättningarna, både nu och för framtiden. Jag är spänd över vad som väntar och är säker på att vi kommer att hitta rätt väg mot min dröm om att tävla på högsta nivå. I år tävlar jag i Nederländerna, Tyskland och Belgien med Team Kartstore Benelux, stöttad av MP Motorsport. Det är en stor utmaning att tävla där mot förare som har växt upp på dessa banor, men jag gillar en bra utmaning. Jag är säker på att det jag lär mig i år kommer att vara en stor tillgång för mig i framtiden, och Minardi Management är en viktig del av det."

https://www.facebook.com/minardimanagement/posts/pfbid02Ky4usGbiNhBtpT . . . .



_________________
Tord Ringenha11
Citera
Elitracing (åskådarracing)
Milla Sjöstrand
101 besök senaste veckan (1639 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande