Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 4704 besök totalt |
Motorjournalen 20/9
Harleys minsting Sportster har fått en rejäl ansiktslyftning. Vi får en första titt på BMW senaste supertouringcykel K1200S och ett reportage om en superstajlad svensk chopper. Dessutom provkör Peter nya Audi A6 och vi ser nyheter som en ombyggd Opel Speedster, supersportbilen Pagani Zonda 612S och ett helt hysteriskt inslag från brittiska Top Gear där en fullstyckad Apachehelikopter försöker skjuta missiler på en galet snabb Lotus. Joppe undrar varför det inte är rusning efter de begagnade ex av Maserati Biturbo som finns i landet, ett billigt sätt att få skön 70-talsdesign med mycket ädelträ- och läderinredning. |
||||||
Re: Motorjournalen 20/9
DENNA gång ska jag inte missa den!! Förra missade jag pga övertid och förförra pga..... ![]() Nåja, ska bli kul ![]() ![]() ![]() _________________ Rachid Rachid |
||||||
Men en Elise på bana i TV är ju aldrig fel ![]() ![]() |
||||||
De har då gott om nya fräsha idéer på TopGear...
Skjuter de missiler den här gången eller försöker de bara låsa siktet? ![]() Nåja, det lär iaf inte vara tråkigt. |
||||||
Apache som skulle göra lock on på Elise va väll 5'th gear, och harrier vs Exige va Topgear. Äh... så lätt o blanda ihop dedära små badkaren ![]() ![]() |
||||||
Japp! Kanske skulle ha lagt till några smileys till? ![]() ![]() _________________ Rachid Rachid |
||||||
Det börjar riktigt bra...
![]() Sundfelts test av audin var mycket trevligt, precis rätt nivå, och med rätt känsla för detaljer enligt min mening. Att sedan resten av programmet nog blir ovanligt trevligt för en speedster ägare som jag bådar ju oxå gott... _________________ Mattias Meldert ![]() |
||||||
![]() Ett helt ok TopGearinslag med passade musik. Exigen är inte helt fel i svart, nästan lika rå som en viss mattsvart speedster.... ![]() |
||||||
Äsh, jag hade juh tokfel... ![]() |
||||||
För de som har missat så finns varvet från knutstorp på Motorjournalens hemsida
http://www.kanal5.se/templates/page. |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 4704 besök totalt |