Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Provsitta OMP TRS-E XS
2 besök senaste veckan (461 totalt)
Fejlep
Malmö
Här sen Mar 2012
Inlägg: 400


Trådstartare
Hallå rejsianer!

Letar efter möjligheten att sitta en OMP TRS-E XS. Nån som vet om en butik som säljer dem? Eller nån som har en i sin bil i Skåne eller Östergötland som jag skulle kunna få provsitta (coronasäkrat)?

Måtten ser bra ut på pappret för att jag skulle sitta bra i den, men vill gärna prova...

Mvh

_________________
Filip Norén, Malmö | Miata NA | BMW E46 Touring
Citera
matfo
Stockholm / Älvsjö
Här sen Mar 2005
Inlägg: 1536



Fejlep skrev:
Hallå rejsianer!

Letar efter möjligheten att sitta en OMP TRS-E XS. Nån som vet om en butik som säljer dem? Eller nån som har en i sin bil i Skåne eller Östergötland som jag skulle kunna få provsitta (coronasäkrat)?

Måtten ser bra ut på pappret för att jag skulle sitta bra i den, men vill gärna prova...

Mvh
Jag tipsar om att Trendab har en hel del stolar för provsittning i sin butik, men du måste givetvis ringa och kolla om de har just denna i rätt storlek hemma.
https://webshop.trendab.com/till-bilen/stolar-racing-rally/omp-racingstol-trs-e-xs

Jag vet att de inte ligger i Östergötland men beroende på var i Östergötland man menar så är det ju inte sååå långt bort...

_________________
Mats Forssén
Mondial T
Citera
sweanders
Malmö
Här sen Feb 2004
Inlägg: 10122



Jag har samma stol i XL storlek i Lomma om det är av intresse.

_________________
Anders Hansson
Citera
Fejlep
Malmö
Här sen Mar 2012
Inlägg: 400


Trådstartare
matfo skrev:
Fejlep skrev:
Hallå rejsianer!

Letar efter möjligheten att sitta en OMP TRS-E XS. Nån som vet om en butik som säljer dem? Eller nån som har en i sin bil i Skåne eller Östergötland som jag skulle kunna få provsitta (coronasäkrat)?

Måtten ser bra ut på pappret för att jag skulle sitta bra i den, men vill gärna prova...

Mvh
Jag tipsar om att Trendab har en hel del stolar för provsittning i sin butik, men du måste givetvis ringa och kolla om de har just denna i rätt storlek hemma.
https://webshop.trendab.com/till-bilen/stolar-racing-rally/omp-racingstol-trs-e-xs

Jag vet att de inte ligger i Östergötland men beroende på var i Östergötland man menar så är det ju inte sååå långt bort...


Ja, sååå långt bort är det inte! Kanske ska ge mig själv en anledning att åka till Stockholm o sen svänga förbi.

Bra tänk, tack!

_________________
Filip Norén, Malmö | Miata NA | BMW E46 Touring
Citera
Fejlep
Malmö
Här sen Mar 2012
Inlägg: 400


Trådstartare
sweanders skrev:
Jag har samma stol i XL storlek i Lomma om det är av intresse.


Tackar för erbjudandet! Men XL är dock helt enkelt för stort för mig. Skulle väl vara för att tjöta om bilar en stund då...

_________________
Filip Norén, Malmö | Miata NA | BMW E46 Touring
Citera
Allmänt banåkaforum
Provsitta OMP TRS-E XS
2 besök senaste veckan (461 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande