Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
Pontiac Trans Am GT1 -86 Modsport 1
<<   1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 60, 61, 62   >>
77 besök senaste veckan (323769 totalt)
Björn Davidsson
Tullinge
Här sen Jul 2005
Inlägg: 1630


Trådstartare
MaZ skrev:
Björn Davidsson skrev:

Bekräftade med uv lampa att det läcker mellan bakte struten och mellanplattan.
Lite skönt ändå, då slipper jag riva hela lådan, bakre struten går fort .

https://rejsa.nu/im/user/5563/2021-04-29-23-23-18_20210429_203820.jpg

Fick upp bilen på lyften och rev ur lådan igen, lika bra fixa på en gång.


Spårmedel i oljan eller är den sån ändå? thumbs up


Nej, inget spårmedel just i denna. Men de flesta oljor lyser lite ändå. Och iochmed det var rent och inte provkört var det lätt att se vilken skarv det kom ifrån.

_________________
Björn Davidsson
Pontiac T/A GT1 (räser)
Just nu:36 cylindrar

Tack till:
www.vattenskarning.net
www.harryj.se
www.jbverkstan.se
www.huddingesteel.se
Citera
Björn Davidsson
Tullinge
Här sen Jul 2005
Inlägg: 1630


Trådstartare
Lite smått gjort men svårt hinna med racebil då familjen går först såklart ❤
Modsport/Spvm körde premiär o helgen som var. Superväder såklart och bra racing. Jag stod på dop...



Ny bromsbeläggen monterade samt bytt bromsvätska och även skivor ibak faktiskt. De var lite väl slitna tyckte jag så det blev att använda det paret som jag fyndade för nåt år sen för 600 spänn!

Liten bild för saken skull till de som betalar...



Tänkte åka Sveiestad med LMS på onsdag nästa vecka så får vi se om det lirar.

Köpt e märkt led dimljus att montera ibak. Skall monteras.
Ny dödarwire för huvudbrytare monterad, den gamla verkar ha rostat fast invändigt. Sitter som berget..

Cornerweight igår kväll:
( usch, det är tungt...😬🤯)
Utan förare, 3/4 tank, alla vätskor, raceklar.


( glömde slå på crossweight här..)

Med svärfar, 80kg.



Underligt höger fram blir lättare med chafförn...

Nån som har tankar?


Skall väga husbil och släp oxå ikväll för att se hur mycket vikt vi släpar på ... 😬😬
Skönt att ha koll..

_________________
Björn Davidsson
Pontiac T/A GT1 (räser)
Just nu:36 cylindrar

Tack till:
www.vattenskarning.net
www.harryj.se
www.jbverkstan.se
www.huddingesteel.se
Citera
Niklas Falk
Fixhult
Här sen Apr 2004
Inlägg: 19438



Svärfar väger nog bra mycket mer än 80Kg, siffrorna går ju från negativa till positiva

1250Kg racevikt med förare är ju inte flugvikt, men inte så mycket tyngre än en Ginetta G50, och du skuggar mycket mer asfalt thumbs up

_________________
Niklas Falk
www.MX5RacingClub.se www.SPVM.se www.SVKG.se
Citera
Björn Davidsson
Tullinge
Här sen Jul 2005
Inlägg: 1630


Trådstartare
Husbilen vägdes oxå i dagarna. Lite för tung för vågarna så vägde en axel i taget.. skönt att veta hur mycket man har att spela med...
2995 kg med all utrustning, halv tank diesel, 20 liter färskvatten, tom slasktank och båda ungarna i. Dock utan chaufför..🙄🙄




Sen tog jag två svälj och kapade ur huven för luftfiltret. Motorn är ju högre nu med förgasarspacern och passar inte. Egentligen vill jag inte ha det såhär, lite för mycket raggarbilstuk över det. Men får funka nu.



Satsar på Sviestad med LMS på onsdag! Roligt att komma iväg äntligen!

_________________
Björn Davidsson
Pontiac T/A GT1 (räser)
Just nu:36 cylindrar

Tack till:
www.vattenskarning.net
www.harryj.se
www.jbverkstan.se
www.huddingesteel.se
Citera
Torkel K
Byarum, Vaggeryd, Småland, Sverige
Här sen Dec 2008
Inlägg: 1752



Björn Davidsson skrev:
Sen tog jag två svälj och kapade ur huven för luftfiltret. Motorn är ju högre nu med förgasarspacern och passar inte. Egentligen vill jag inte ha det såhär, lite för mycket raggarbilstuk över det. Men får funka nu.

Stenhårt!! Så absolut rätt - precis vad Modsport behöver.

Du är ett föredöme - folk borde kapa hål i bilarna oftare.

_________________
/Torkel Kristensson
#90 i Roadsport C, SPVM
"We are here to fuck shit up and have a good time!"
Citera
Victor.
Lund
Här sen Dec 2003
Inlägg: 1824



Torkel K skrev:
Björn Davidsson skrev:
Sen tog jag två svälj och kapade ur huven för luftfiltret. Motorn är ju högre nu med förgasarspacern och passar inte. Egentligen vill jag inte ha det såhär, lite för mycket raggarbilstuk över det. Men får funka nu.

Stenhårt!! Så absolut rätt - precis vad Modsport behöver.

Du är ett föredöme - folk borde kapa hål i bilarna oftare.

Ja, det är väl bara att bulta/plasta på ett scoop sen om du inte vill göra jobbet att gjuta ny huv med bula direkt thumbs up

Och nu blir det kallare luft in också

_________________

Porsche Cayman S "3400 RT" -09
Grocery Getter: Volkswagen Golf 1,6 -06
Citera
Björn Davidsson
Tullinge
Här sen Jul 2005
Inlägg: 1630


Trådstartare
Ja, så blev det då en "riktig" provkörning på Sviestad med LMS. De hade passat på att ta med det fina vädret också!

Började dock lite tråkigt; Hade tagit med bilen på släp efter husbilen och parkerade på morgonen på jobbets personalparkering för att kunna sticka direkt. Det är ALLTID gott om plats då parkeringen ligger lite avsides, typ normalt fylld till 30%. Fick dock 400 spänn p-böter , Parkering utanför markerat område. Vafan, jag stod inte i vägen för någon eller nåt och ställde mig så långt till kanten som möjligt. löjligt!



Nåväl, kuskade ner till Sviestad och landande så vi kunde lugnt och stilla lasta av och göra iordning. Möttes upp Av Bo Anckarman för lite handräckningshjälp. Tack !

Första stinten ut var för att köra in sponsorbeläggen "by the book" enl. medskickad instruktion. De tog ingenting alls på de 5 varv jag var ute. Skivorna både fram och bak är ju nästintill nya så borde inte vara något problem..

Blev påtalad igen att "bilen låter för mycket" trots att jag hade på 90° böjen på slutröret (Knutan ok) . Helt otroligt är det! Til loch med gubbarna som kommer och påtalar det säger att "det är ju tystaste bilen ute, men lampan blinkar, ledsen".

Legendsbilarna som var ute bara skriker med sitt insugsljud, BMW/Porscharna/R8an gatbilarna avgassmäller tusan vid växlingarna. Min bil hörs knappt när jag passerar, än mindre ljudkuliss uppifrån rakan vid fullgas 215km/h. Det är något som stör mickarna alltså.. Fortsatte kvällen med växling på 4000rpm på trean till fyran ut på start/mål rakan.. trist!



Andra stinten skulle det bromsas hårdare 5 ggr med lätt avsvalning och därefter skulle de fungera. Blev dock bara nåt varv innan motorn började missa på en cylinder. "NEJ" tänkte jag i bilen. Väl inne i depå visade det sig att en tändkabel hoppat bort, det var ju iallfall mysigt med sådant enkelt fel..

Hoppade passet efter då jag var tvungen få något i magen, Kokade korv med bröd och kall cola!! Underbar kväll!



Nästa pass, ut och började bromsa lite, nää, fick ingen bra känsla alls. Inget bett direkt, och fading tendenser efter några varv... Kom dock inte längre då det plötsligt började dåna som tusan från motor. In i depån och tamejtusan hade inte en skarv på grenrören glidit isär. En skruv till öronen som låser ihop hade lossnat. Det fick svalna och en ny skruv med mutter grävdes fram ur verktygslådan. Ihop med allt och ut på nästa pass.





Kom ut sist i uppliningen till denna stint så fick ta mig förbi massa Legends, Miator, Aquilior, Fiat 500or,CARs etc. för att kunna "sträcka ut lite.."

Nu höll allt och tyckte kanske att bromsarna faktiskt blivit aningen lite bättre. Stod på bra ett par varv, däcken vaknande lite också i värmen, och helt plötsligt fungerade allt igen. Motorn har fått tillbaka sin "pigghet" och känns väldigt trevlig! Roligt.

Ingen "vägg" vid 6000 rpm längre utan skjuter på fint , växlade vid 6400-6500 rpm nu och varvade ur 4an på rakan (7000 rpm enl loggen).

Nu är det ju inte 200+hkr men skillnaden känns. Växellådan kändes även den fin och distikt!

Fick några snabba varv utan trafik då allt kändes ganska ok, dock är inte beläggen övertygande än, det bromsar men saknar det där bettet jag har i mina gamla belägg, det bromsar inte mer ju hårdare jag trycker på dessa. Det skapade en känsla av opålitlighet när jag körde igår och jag bromsade med väl tilltagen marginal hela tiden.. får se om dessa belägg får sitta kvar till träningen på knutan. Men osäker om de blir bättre men ger dem en chans till..

Fin kväll blev det! Mycket bilar och intresserade människor. Såklart all heder till LMS och lars grennberger som håller ihop allt!

Några mobilbilder:








_________________
Björn Davidsson
Pontiac T/A GT1 (räser)
Just nu:36 cylindrar

Tack till:
www.vattenskarning.net
www.harryj.se
www.jbverkstan.se
www.huddingesteel.se
Citera
Björn Davidsson
Tullinge
Här sen Jul 2005
Inlägg: 1630


Trådstartare
Midsommar strax men börjat ladda för SSM nästa vecka.
Lite småplock såklart med bil och utrustning.
Beställde nya kopplingslameller samt renoveringskit till urtrampningslagret från summit racing i måndags kväll. kom idag! Ett och halvt dygn!😳
Ibland blir man förvånad.

Keps var med oxå.. hahaha.



Lite uppsnyggning av räserhjul





Vägde släpet oxå, ink spännband, depåmatta, depågolv, ramper dvs allt utom bilen och reservdäcken/ regndäck.

Tungt skiten är..



Får dra 2000 kg efter husbilen och släpet har 2500 totalvikt...

_________________
Björn Davidsson
Pontiac T/A GT1 (räser)
Just nu:36 cylindrar

Tack till:
www.vattenskarning.net
www.harryj.se
www.jbverkstan.se
www.huddingesteel.se
Citera
Torkel K
Byarum, Vaggeryd, Småland, Sverige
Här sen Dec 2008
Inlägg: 1752



Lysande! Vi ses på Knutstorp! Jag ska har också precis ställt om Byarums speedshop från HotRod-bygge till Racingshop. Äntligen SSM igen!

Björn Davidsson skrev:
Beställde nya kopplingslameller samt renoveringskit till urtrampningslagret från summit racing i måndags kväll. kom idag! Ett och halvt dygn!😳

Det är händelser som denna som gör det extra surt då PostNord behöver 10 dagar på sig från Stockholm till Småland, missar Vaggeryd och säger: "Hoppsan, du får visst köra till Jönköping."

_________________
/Torkel Kristensson
#90 i Roadsport C, SPVM
"We are here to fuck shit up and have a good time!"
Citera
Eddie Varvstopp
Kävlinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3116



Ska försöka komma förbi och säga hej nästa lördag Ser ut som att det kan bli en riktigt bra helg för dig thumbs up

_________________
Edvin Persson
#lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se
Citera
Tinsfci
Ekerö
Här sen Jul 2007
Inlägg: 332



Jag blev erbjuden att följa med Cirkus Davidsson till Sportvagnsmeeting, sånt kan man ju inte tacka nej till

Packat och klart i morse:


Nu är vi på G!

_________________
Pelle Lönnborg
Chevrolet Monza 1975


Citera
Tinsfci
Ekerö
Här sen Jul 2007
Inlägg: 332



Anlänt till Knutstorp sedan några timmar, boat in oss i depån

_________________
Pelle Lönnborg
Chevrolet Monza 1975


Citera
Janne J
Kinna
Här sen Jul 2008
Inlägg: 4063



Ser riktigt trevligt ut! Lycka till med körningen

_________________
Janne Josefsson

Porsche 911 SC 1982
Ford Mustang HT 1965
BMW F11 520D bruksis
IPteknik Väst AB
SVKG 60
Citera
Tinsfci
Ekerö
Här sen Jul 2007
Inlägg: 332



Kort filmsnutt från gårdagens träning. Jag gillar ljudet från Björns typ "dubbla Tri-Y"-headers


_________________
Pelle Lönnborg
Chevrolet Monza 1975


Citera
Björn Davidsson
Tullinge
Här sen Jul 2005
Inlägg: 1630


Trådstartare
Hemma igen efter årets SSM. I år innehöll det verkligen allt. ❤
Men framförallt vädrets makter som kan göra en väldigt less.. typ, åkte jag 110 mil för detta?

Racerapport kommer när jag samlat mig.

_________________
Björn Davidsson
Pontiac T/A GT1 (räser)
Just nu:36 cylindrar

Tack till:
www.vattenskarning.net
www.harryj.se
www.jbverkstan.se
www.huddingesteel.se
Citera
Björn Davidsson
Tullinge
Här sen Jul 2005
Inlägg: 1630


Trådstartare
jahaja, som Pelle redan skrivit så övertalande jag honom att följa med som hjälpreda till Knutstorp och årets Sportvagnsmeeting! Farsan kunde inte följa med denna gång.

Vi lastade det sista, kopplade släpet och stack från Tullinge på torsdag förmiddag. Såklart upptäckte jag på onsdan att ett av de nya däcken hade ganska rejält pyspunka, blev akut inlämning hos min däckkille och hämtning efter vägen i tumba.

Är ju några timmar ner så blev både lunch och middag i husbilen med mathandling+dunktankning i hyllinge. Vi var på banan vid 18.30 snåret. Kollade nedre depån där vi i Modsport skall stå men fanns inga bra platser kvar så åkte upp och parkerade där vi brukar stå, i hörnet vid Miataträsket! Packade upp depån, och gjorde kväller med en rundtur i depån och en kall pilsner. Kändes RIKTIGT bra att faktiskt tagit sig hit i år!



Gjorde kväll med en bärs.

Pelle fixade frukost, kaffe och gröt med hemlagad sylt, som släpats med från tokholm. Mums! morgonens bestyr bestod av montering nya hjulen samt lite småputs såklart.


ner till uppliningen för första testkörningen. Scruba in däcken!



Fläskigt!


Ut och kör, helt nya slicks, snorhalt! kommer inte ihåg att det var så halt på nytt. Får verkligen vara försiktig första varvet. Kör några varv och känner av. Däcken vaknar. Har fortfarande på mina EBC bromsbelägg jag skulle prova. De kommer jag inte överens med alls, det bromsar men helt annan känsla än de Hawk jag kört med förr.
Väl uppe i depån igen går jag igenom allt. Inget läckage, inget går varmt, däcken ser fina ut. Pelle tog lite tryck och temp, såg också bra ut. Bara ljumna förstås, körde försiktigt.

Tar av EBC beläggen och sätter på mina Hawk istället. Luftar ur bromsarna när jag har allt avrivet, bara för att.






Pelle fixar lunch, pasta med bacon!





Gör iordning för test 2. Ut och kör, tar nåt varv att bädda in de andra beläggen. dock svarar inte däcken riktigt än, samt att jag harvar runt och gör massa dumheter, försöker växla på udda ställen, konstiga spårval etc. Har gjort ett nytt fotstöd bredvid kopplingspedalen som inte känns bra. Kändes bra på Sviestad, men nu är det bara ivägen.

Upp i depån igen. Däcken känns bra i alla fall, det är bara jag som fipplar, tänker jag. Gör iordning för besiktning och åker ner till beshallen. Besiktningsfabrorn vill se motorum och bagageutrymme, retar upp alla när jag lossar vingens skruvar med batterimuttermaskinen inne i plåthallen.PPPRRRRRAAAAAAAAATTTTTTAAAAATTTTTTA.



Bilen ok!

Gör kväll sen, grillar högrevsburgare ! Depåhäng med några ur modsportgänget!

Frukost i depån brevid racebilen, förjäkla nice!!



Börjar ladda för kval, nu får man se om däcken lirar här.
Flyttar fotstödet bredvid kopplingspedalen. Lite bättre känns det..
Ut och gasar, bromsarna känns som dem ska, däcken börjar kännas bra, det riktigt suger sådär i kurvorna! Denna känsla har jag saknat!

Hamnar i trafik, bilar som borde gå snabbare, vafalls!? Motorn drar bra, inga 800hkr men väggen är borta, härligt! Växellådan funkar!

Hittar lite rytm runt banan, 1.04,6 står det på loggskärmen plötsligt, kul! Ingen värstingtid men har kört 1.04,1 som pb här för flera år sen. Tar ett varv till, båda Peter är ute i sina bilar och gör något konstigt, jag hamnar bakom igen. Kör in, Pelle kollar däcken, Jorå, nu har Goodyear mackorna vaknat. Bra temp i dem och jämt och fint!!





Hade tänkt åka några varv till men nöjer mig här, nu i efterhand skulle jag såklart kört kvaltiden ut och kollat vad det landat på. Hade nog kortat den tiden med en sekund tror jag.

Kör upp och kollar igenom bilen, allt ok! Kanonväder, tar lunch med svärföräldrarna som anlänt.



Väderprognosen säger lokala skurar på eftermiddagen, då race 1 skall köras. Men kom igen nu.

Plockar fram regndäcken och fyller i luft, det är ju såklart lite pyspunka (förbaskade splitfälgar!)



Det drar in lite moln, väderradarn säger det nog är en skur på väg.. Sätter på regndäcken men drar bara muttrarna löst, och låter ena sidan på racebilen stå upphissad litegrann. Tänker det går fort att byta till slicks om det bara kommer några droppar innan racet.Samtidigt lätt att bara dra åt om det blir regndäck ändå.

Med 20 minuter kvar tills upplining börjar det åska och regna, sen minns jag inte mycket mer än att regn av bibliska proportioner faller, det kommer även kastvindar från alla möjliga håll! Ser två racetält flyga från Miataträsket. I Nedre depån flyger racetält och markiser! Sen ser man knappt nedre depån längre, det regnar så mycket. Det rinner en flod på 10cm genom min depåplats. Jag , pelle och svärfar kämpar för att hålla i tälten. Svärmor kämpar för att stänga takluckor och fönster i husbilen. Minns jag tömmer "bulorna" på racetälten på säkert 20-30 liter och de är fulla igen efter bara några sekunder..

Racet pausas..









Racet fortsätter i duggregn, regndäcken får sitta och åker ner.

Ut och linar upp. Det slutar regna men är rejält blöt på banan. Har startposition 7 så står nånstans mitt i fältet..

Brakar iväg, och ligger kvar på samma position några varv, det torkar upp väldigt fort på banan, asfalten är varm. Börjar överhetta däcken rejält, det blir rejält halt. Peter i BMWn har väldiga problem och snurrar framför mig, samma orsak tror jag. Bryter tillslut efter 9 varv, kommer bara köra sönder däcken här. Nu skiner solen och står och ser de andra gå i mål från depån.Surt..







Blir en fin kväll, såklart.. Hade fixat fläskfile till kvällen, men elgrillen har gett upp i regnovädret så blir till att steka den på spisen. Gott ändå!


Superförmiddag på söndagen, varmt och gott. Kollar lite racing, börjar plocka ihop i depån etc.




Med 30 minuter kvar till vårt andra race ser det ut på radarn som att det kan bli en skur ändå! SKIT !

Ska jag inte få rejsa på slicks här och köra skiten ur bilen!?
Cobrabengt och jag kör ner på slicks, kommer några lätta droppar, Det går att köra i ändå, asfalten är varm. Vi åker ut på formationsvarv och ställer upp, börjar regna! De släpper oss så vi får åka in i depån, racet flaggas av, trodde jag. Alla åker in till sin depåplats, Cobrabengt gasar på upp till övre depån, jag hänger på. Här trodde jag man flaggat av racet, det regnar rejält nu, Backar in på min depåplats. Plötsligt ser jag Torkel och Anders Träff komma springande: "SÄTT DIG I BILEN, VI HJÄLPER DIG BYTA DÄCK" skriker de! Jag hade inte hört att racet pausades så att alla hann byta däck.

Vilka jävla hjältar!! Cobrabengt bredvid fick också hjälp av några andra!

Torkel och Anders hjälper till med domkraft och förlängningskaft och mutterdragare, jag pekar. Kommer på att det troligen är för lite luft i framhjulen (de jäkla splitfälgarna), Mycket riktigt, fyller på dem med kompressorn men hittar inte däcktrycksmätarn, påfyllarens mätare visar fel.chansar på att det är rätt.

Torkel skriker att nu är det "ok! "tror han..Startar och försöker köra ner, Danskarna bredvid oss står och mekar i depågatan, trångt.SATAN!

Kommer ner precis så att jag blir utvinkad, har inte fått på mig bältet helt än.hinner precis ut på formationsvarv och ställer upp.


Starten går och JAG SLINTER PÅ KOPPLINGEN ! Motorn stannar. FAAAN. Startar igen och brakar iväg sist. nu regnar det rejält. Det blir Safetycar, en bil har stannat i slutet på rakan. Omstart efter 2 varv, jag sover i den omstarten. Jagar på och det går ganska bra ändå i halkan. kommer ikapp fredrik i gröna ginettan, försöker mig på en omkörning men det är lite för halt, fegar ur och nöjer mig faktiskt här att ta mig i mål. Däcken börjar bli hala igen (jag hade i alldeles för mycket luft såg jag sedan)







Hänger på Fredrik här de varv som är kvar. Svär lite för mig själv hur det är möjligt att det kommer regn precis innan vi skall köra.

Tar mig i mål, hel bil. inte helt nöjd chaufför..




Vi lastar och åker hemåt, landar kl 01.00 i garaget i Tullinge, så det gick bra hemåt..



Vi hade i alla fall otur med vädret.



Tack Per för Hjälpen denna helg, och Tack för alla bilder.

Tack så klart till Torkel och Anders för hjälteinsattsen med däcken under regnanfallet !!

_________________
Björn Davidsson
Pontiac T/A GT1 (räser)
Just nu:36 cylindrar

Tack till:
www.vattenskarning.net
www.harryj.se
www.jbverkstan.se
www.huddingesteel.se
Citera
Axly
Gbg
Här sen Dec 2011
Inlägg: 966



Björn Davidsson skrev:

...rundtur i depån och en kall pilsner. Kändes RIKTIGT bra att faktiskt tagit sig hit i år!
...Depåhäng med några ur modsportgänget! Frukost i depån brevid racebilen, förjäkla nice!!
...bromsarna känns som dem ska, däcken börjar kännas bra, det riktigt suger sådär i kurvorna! Denna känsla har jag saknat!
...regn av bibliska proportioner faller, kastvindar... flyger racetält och markiser!
...Bryter tillslut efter 9 varv, Nu skiner solen och står och ser de andra gå i mål från depån.Surt..
...börjar regna!
...Torkel och Anders Träff komma springande: "SÄTT DIG I BILEN, VI HJÄLPER DIG BYTA DÄCK" Vilka jävla hjältar!!
...Starten går och JAG SLINTER PÅ KOPPLINGEN ! Motorn stannar. FAAAN.
...Svär lite för mig själv hur det är möjligt att det kommer regn precis innan vi skall köra.


Vilken jäkla resa! Inga halvmesyrer här inte, 1 eller 0, fantastiskt eller katastrof. (rena filmmanuset ju)
Sjukt surt att du inte fick kört "på riktigt", men ändå grymt att det du fick köra verkar visa på att bilen är i ordning, och att ni fick köra alls såklart.

_________________
Fixar med: Porsche 928 "927'an"
Bygger sakta: JVD Shrike 62
/Johan Jaurelius
Citera
Klingan75
Frillesåstrakten
Här sen Mar 2009
Inlägg: 1128



Alltså, hel bil och naturtvätt så lite vinst ändå. thumbs up Jäkla surt att du inte fick känna på det ordentligt med motor och bra däck.

_________________
A.n.d.e.r.s.:-:.K.l.i.n.g.b.e.r.g

AC Cobra 427 S/C Replica
Mazda MX-5 NBFL

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=92529
Citera
Janne J
Kinna
Här sen Jul 2008
Inlägg: 4063



Underbar racerapport!

_________________
Janne Josefsson

Porsche 911 SC 1982
Ford Mustang HT 1965
BMW F11 520D bruksis
IPteknik Väst AB
SVKG 60
Citera
fordcapri
södre skåne
Här sen Jan 2016
Inlägg: 1132



ja detta förbannade svenska sommar vädret, hur många gångar har man inte varit med om detta.
när man står i det känns det som... det fan inte värt det
fast det har man glömt till näste race

_________________
henrik nielsen
Citera
Eddie Varvstopp
Kävlinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3116



Wow den händelseutvecklingen hade man inte räknat med Många hjältar i den storyn Även jag sörjer att du inte fick ett torrt pass att prova musklerna .

I.v.f. härlig rapport och det var kul att träffas

_________________
Edvin Persson
#lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se
Citera
Våra race- och banåkarbilar
Pontiac Trans Am GT1 -86 Modsport 1
<<   1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 60, 61, 62   >>
77 besök senaste veckan (323769 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande